Transbomber

Dus wacht ff: wij schieten afgelopen donderdag productie-2025 en velen waren enthousiast. Dan wordt er een paar dagen later op een andere demo er nog één geschoten en dan is de overall-conclusie opeens dat dit artikel minder is geworden? Ik krijg kortsluiting...

Dat kun je toch pas beoordelen als er een stuk of 10 zijn geschoten?
ik vond de Transbomber bij de demo ook prima.

Je weet dat deze producten in een fabriek met de hand gemaakt worden hea? Kan ook gewoon iemand met een offday zijn geweest en de bombettes te weinig gevuld heeft.... mijn China red lion klapte vorig jaar uitelkaar maar er zijn ook honderden straatvideos waar hij wel goed ging... 1 mindere compound betekend niet dat alles direct slecht is...
Wat ik bedoel is dat van kooi-->kooiloos het verschil bij veel producten veel groter is dan zou moeten zijn.

Er zijn de afgelopen dagen al genoeg woorden vuilgemaakt aan dit exemplaar. Toch nog even mijn beelden. Dit exemplaar was echt mager, onregelmatig, slecht gevuld, etc. De exemplaren in de finale waren al een stuk beter. Al kakte daar ook eentje in (rechter post). Dat wordt mijn exemplaren maar dubbel schieten, dan komt het wel goed. :)

Er zijn de afgelopen dagen al genoeg woorden vuilgemaakt aan dit exemplaar. Toch nog even mijn beelden. Dit exemplaar was echt mager, onregelmatig, slecht gevuld, etc. De exemplaren in de finale waren al een stuk beter. Al kakte daar ook eentje in (rechter post). Dat wordt mijn exemplaren maar dubbel schieten, dan komt het wel goed. :)

pohh dit is toch wel een beetje om treurig van te worden. Heb hem afgelopen jaren elk jaar gehad en dit jaar weer in bestelling staan. hopelijk zijn er nog een paar van vorig jaar die worden uitgeleverd. Of dit was een maandagmorgen exemplaar, dat zou beter zijn.

Laatst bewerkt:
Ook in bestelling staan. Ik ben er niet zo bang voor op basis van beelden van een demo waar wel meer in de soep liep door compleet geklungel. Zou mij niks verbazen dat dit exemplaar te vochtig was geworden. Rubro kennende vertrouw ik hun eerder in deze.

pohh dit is toch wel een beetje om treurig van te worden. Heb hem afgelopen jaren elk jaar gehad en dit jaar weer in bestelling staan. hopelijk zijn er nog een paar van vorig jaar die worden uitgeleverd. Of dit was een maandagmorgen exemplaar, dat zou beter zijn.
Dat laatste zou wel eens aan de hand kunnen zijn. Bij Huisman deed hij het beter. En de stuks in de finale waren ook beter dan deze losse. Al waren die ook niet zo goed dat ik er steil van achterover sloeg.

Dat laatste zou wel eens aan de hand kunnen zijn. Bij Huisman deed hij het beter. En de stuks in de finale waren ook beter dan deze losse. Al waren die ook niet zo goed dat ik er steil van achterover sloeg.
Er werden er 3 geschoten in de finale. 1 was net zo bagger als die los-geschoten transbomber.

Dus totaal 2 bagger, 3 prima (minder dan vorig jaar maar acceptabel).

En dan blijft de demo nog van huisman waar er 1 geschoten was die prima was.

Totaal 2 bagger 4 prima (huisman + pijnacker).

Ben benieuwd waar het aan lag. Nog een weekje en we komen erachter.

Back
Bovenaan