Waltr
VWC lid
Lolz. Kom hier idd met de vraag wie klapt er de 1e 2025 versie erop vanavondNou.. Benieuwd naar het eerste beeldmateriaal van de Naomibomber.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lolz. Kom hier idd met de vraag wie klapt er de 1e 2025 versie erop vanavondNou.. Benieuwd naar het eerste beeldmateriaal van de Naomibomber.
Staat bij Rubro alleen op de omdoos van het karton. Dus op een lossen TB niet te vinden bij mijn weten. Maar aangezien alles kooiloos is, zou alles in principe '25 batch moeten zijn.Volgens mij ben ik blind aan het worden, maar ik zie het bouwjaar niet op de doos... iemand een tip waar ik 'm kan vinden buiten een sticker?
Ah. Verklaard een hoop! Thanks.Staat bij Rubro alleen op de omdoos van het karton. Dus op een lossen TB niet te vinden bij mijn weten. Maar aangezien alles kooiloos is, zou alles in principe '25 batch moeten zijn.
De ene Chinees kan beter knutselen dan de ander wellichtWel opvallend dat zowel productcode als kruitgewichten exact hetzelfde zijn. Zou dan de samenstelling niet ook hetzelfde moeten zijn?
Er zijn vast mensen die hier veel meer verstand van hebben dan ik, maar ik heb het gevoel dat het aangegeven kruitgewicht op producten zelden overeenkomt met het daadwerkelijk kruitgewicht.Wel opvallend dat zowel productcode als kruitgewichten exact hetzelfde zijn. Zou dan de samenstelling niet ook hetzelfde moeten zijn?