YOYOYO
VWC lid
Klopt Jordi.Bij mij staat ie ook met 6302. Ook bij orthen besteld zeker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Klopt Jordi.Bij mij staat ie ook met 6302. Ook bij orthen besteld zeker?
Helaas zojuist de 6309 - Whistling Rainbow van GBV aan de lijst toegevoegd, komt te laat binnen :(
Pfiew, dan hoop ik maar dat deze uitgeleverd wordt bij mij. Ik dacht dat het daar om restvoorraad ging dus ik heb goede hoop. Verheug me enorm op deze bak !!Dit klopt niet helemaal. Dit product is wel binnen gekomen, maar een deel van de productie heeft niet plaats kunnen vinden i.v.m. de lange onduidelijkheid over Fluit en Whirl. Er is dus minder aanbod beschikbaar.
Die is al binnenen de rubro galaticos is die al binnen![]()
![]()
Komt omdat het kooiloze van rubro niet best is![]()
Een uitgebreide update, dat klinkt als....spannendBekijk bijlage 1821982
Haal die Krakaka maar van de lijst!
Later volgt een uitgebreide update vanuit Twello. Maar eens een positief berichtje in dit topic leek ons wel eens leuk!
No stressEen uitgebreide update, dat klinkt als....spannend![]()
Nog 8 dagen hè, hoezo no stressNo stress![]()
Krakaka is van de lijst afBekijk bijlage 1821982
Later volgt een uitgebreide update vanuit Twello. Maar eens een positief berichtje in dit topic leek ons wel eens leuk!
Jij bent ze maar zelf met de roeiboot gaan halen?! Held!Bekijk bijlage 1821982
TDS 1 batch zie ik.![]()
Lijst afgekeurd F2-vuurwerk 2025 | Inspectie Leefomgeving en Transport (ILT)
De Inspectie Leefomgeving en Transport (ILT) kiest aselect monsters van de meest risicovolle F2-vuurwerkproducten. De selectie van monsters bestaat uit bepaalde batches (productielijnen) van een vuurwerkproduct. De testresultaten hoeven dus niet...www.ilent.nl

Lontvertraging, hét nieuwe speerpunt van de IL&T!![]()
maar waar kan ik zien waarom een specifiek artikel is afgekeurd??TDS 1 batch zie ik.
Volgens mij worden de redenen later gepubliceerd..maar waar kan ik zien waarom een specifiek artikel is afgekeurd??
Flink veel meer als bekend was.. Knetter is er maar druk mee.![]()
Lijst afgekeurd F2-vuurwerk 2025 | Inspectie Leefomgeving en Transport (ILT)
De Inspectie Leefomgeving en Transport (ILT) kiest aselect monsters van de meest risicovolle F2-vuurwerkproducten. De selectie van monsters bestaat uit bepaalde batches (productielijnen) van een vuurwerkproduct. De testresultaten hoeven dus niet...www.ilent.nl