Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat doet de film voornamelijk ben ik van mening, presteerde net zo als vorig jaar geen miskoop.Ik vind hem op dit filmpje wel een beetje tegenvallen begin cake is wel goed en het einde gaat ook wel heb hem wel besteld dus we gaan het zien! Ligt ook wel een beetje aan de prijs waarvoor je hem hebt natuurlijk!
Op dit beeld ziet het er gewoon keurig uit! Lekker bakkie voor in de vooravond.
Demo Watersportbedrijf Steenwijk
Zekerheidjes zijn er niet meer dit jaar helaas. Alle goede producten waren met kooi en vele zijn nu kooiloos. Daarnaast wijken batches altijd al af per jaar.Hmm.. Had hem 2x besteld om tegelijk te schieten afgaande op batch 2024. Ziet er best wel slapjes uit (en dan voornamelijk de vorm en spreiding van de boeketten waar ze eerst ronder waren).
Voor de prijs waar ik hem voor heb gehaald niet te klagen maar daar had ik hem niet voor gehaald. Dan betaal ik eigenlijk liever 1.5x meer voor een zekerheidje.
Nee klopt inderdaad! Daarom ook zoals velen anderen afgeweken naar DE. Alleen de transbomber en de blue lion niet wegens de acties bij 365.Zekerheidjes zijn er niet meer dit jaar helaas. Alle goede producten waren met kooi en vele zijn nu kooiloos. Daarnaast wijken batches altijd al af per jaar.
Ik zou niet teveel in zak en as zitten, ziet er keurig uit hoor. Denk gewoon dat deze het weer goed gaat doen.Hmm.. Had hem 2x besteld om tegelijk te schieten afgaande op batch 2024. Ziet er best wel slapjes uit (en dan voornamelijk de vorm en spreiding van de boeketten waar ze eerst ronder waren).
Voor de prijs waar ik hem voor heb gehaald niet te klagen maar daar had ik hem niet voor gehaald. Dan betaal ik eigenlijk liever 1.5x meer voor een zekerheidje.
Is dit gewoon andere batch deze was voorig jaar al kooiloosZekerheidjes zijn er niet meer dit jaar helaas. Alle goede producten waren met kooi en vele zijn nu kooiloos. Daarnaast wijken batches altijd al af per jaar.