Blue Lion King - Predator

Ik vond hem toch wel het meeste tegenvallen van alle compounds van de avond. Ik schoot hier achteraan de Showdown, dat verschil was pijnlijk groot.
Had ik precies hetzelfde, 20mm van rubro en magnum en wolf waren heftiger. jammer hoor. had hier heel erg naar uitgekeken. jij ook denk ik.
Heeft iedereen misschien een tegevallende batch ontvangen bij vathorst?

Laatst bewerkt:
Had ik precies hetzelfde, 20mm van rubro en magnum en wolf waren heftiger. jammer hoor. had hier heel erg naar uitgekeken. jij ook denk ik.
Ik had hem bij 365, film volgt.. Heb het idee dat die batch iets beter is.

Die van mij kwam wel weg bij Vathorst. Tegenvallen vind ik zwaar maar had er wel echt meer van verwacht, wegens de hype over deze box.

Die van mij kwam wel weg bij Vathorst. Tegenvallen vind ik zwaar maar had er wel echt meer van verwacht, wegens de hype over deze box.
Wellicht komt het door de rest wat we hadden, maar een ding weet ik wel: deze viel op en niet door zn prestaties. Ik had hem onthouden, en dat doe je bij de toppers en de tegenvallers.
kan niet zeggen dat het de schuld is van Vathorst, maar meer door de batch die daar geleverd werd.
Iig presteerde hij totaal niet als ik op div video's gezien had.
een andere box van lesli deed het veel beter.
Jammer, maar helaas,

Had deze als eerste geschoten om 00:00. Aangezien hij sierlijk maar geen beuker was tijdens een demo van Magic heb ik hem iets opvuld met de 30mm cake uit de golden tower. Deze schoot vanaf cake twee mee wat een mooi resultaat gaf.

Zou verder niet weer op mijn lijstje komen.

Niet zo magisch als op de duitse video's in dit topic (oude batch), boeketten waren iets kleiner dan verwacht (knalde wel goed).
Gezien het aantal shoten en freakprijs, wel een prima aankoop.

Back
Bovenaan