Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Had ik precies hetzelfde, 20mm van rubro en magnum en wolf waren heftiger. jammer hoor. had hier heel erg naar uitgekeken. jij ook denk ik.Ik vond hem toch wel het meeste tegenvallen van alle compounds van de avond. Ik schoot hier achteraan de Showdown, dat verschil was pijnlijk groot.
Ik had hem bij 365, film volgt.. Heb het idee dat die batch iets beter is.Had ik precies hetzelfde, 20mm van rubro en magnum en wolf waren heftiger. jammer hoor. had hier heel erg naar uitgekeken. jij ook denk ik.
Heeft iedereen misschien een tegevallende batch ontvangen bij vathorst?
Had een 25 batch van outlet. Kwam ook beter over.Had ik precies hetzelfde, 20mm van rubro en magnum en wolf waren heftiger. jammer hoor. had hier heel erg naar uitgekeken. jij ook denk ik.
Die van mij kwam wel weg bij Vathorst. Tegenvallen vind ik zwaar maar had er wel echt meer van verwacht, wegens de hype over deze box.Had ik precies hetzelfde, 20mm van rubro en magnum en wolf waren heftiger. jammer hoor. had hier heel erg naar uitgekeken. jij ook denk ik.
Wellicht komt het door de rest wat we hadden, maar een ding weet ik wel: deze viel op en niet door zn prestaties. Ik had hem onthouden, en dat doe je bij de toppers en de tegenvallers.Die van mij kwam wel weg bij Vathorst. Tegenvallen vind ik zwaar maar had er wel echt meer van verwacht, wegens de hype over deze box.
Je film bekeken, indd,, die kleine bloemetjes.Ik had iig de 2025 versie. Filmpje staat ergens hierboven. Leuk maar denk van alle 'dikke' dozen die ik afgelopen o/n heb geschoten de minste.
Bekijk bijlage 1825250
Even gekeken voor je WalterIk had iig de 2025 versie. Filmpje staat ergens hierboven. Leuk maar denk van alle 'dikke' dozen die ik afgelopen o/n heb geschoten de minste.
Bekijk bijlage 1825250

Zie het ja, thnx. Jij had de batch eindigend op 02 en ik 03.
Zie het ja, thnx. Jij had de batch eindigend op 02 en ik 03.
Verschil is wel groot. Maar goed...
Echt precies dit.Van de 40 compounds is dit de enige die ik me niet meer kan herinneren. Moet haast wel zijn tegen gevallen want de rest weet ik me wel te herinneren.