LompeBoer
VWC lid
Mijne rode komt vandaag binnen misschien test ik m ook wel ff in koekangeMorgen de Rode Videomic me-c+ ophalen. Kan ik ‘em gelijk even testen met de iPhone 15 in Koekange.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mijne rode komt vandaag binnen misschien test ik m ook wel ff in koekangeMorgen de Rode Videomic me-c+ ophalen. Kan ik ‘em gelijk even testen met de iPhone 15 in Koekange.
beste microfoon voor iphone 15? Zonder al te veel poespas.
Am 7 of rode videomic me-c?
Want ik krijg error hahaha
Kleine test, Rode videomic Me-C+ ook met "normale" iphone 15, gefilmd in 4k 60fps.
ZOOM zelf schrijft voor de AM7:
CAUTION
Am7 is not compatible with iPhone/iPad with USB-C connector. When connected to an iPhone/iPad, Am7's headphone output is fixed at maximum volume and cannot be adjusted.
Ik zie video’s waarin de microfoon wel direct werkt op iPhones met USB-C.
In de meeste gevallen zal deze headphone output geen problemen opleveren voor vuurwerk opnames. Denk dat de meeste zonder headphones opnemen. Maar voor wat serieuzere videografie waarin je live de kwaliteit wil calideren is dat uiteraard wel een issue.
Aangezien dit al zolang als de AM7 bestaat al op de website staat, lijkt dit niet met een bugfix verholpen te kunnen worden.
Kleine test, Rode videomic Me-C+ ook met "normale" iphone 15, gefilmd in 4k 60fps.
I know, dat is ook precies wat ik schrijfDit gaat over het opnemen met een koptelefoon. We kunnen gerust stellen dat niemand dat doet i.c.m. vuurwerk. Dit is meer voor video opdrachten wanneer je als bedrijf/ondernemer een videoopdracht krijgt vanuit een klant.
Met een koptelefoon sluit je jezelf af van andere (omgevings)geluiden en luister je naar de geïnterviewde persoon middels een koptelefoon. Zodoende kan je de Zoom microfoon afstellen om meer of minder geluid binnen te laten. Deze functie werkt dus niet lekker met een Iphone.
Ik film met dezelfde combinatie. Bij de Eclypse lijk je wel minder last te hebben van lensflare dan ik had. Kan dat aan het filmen in 4K liggen t.o.v. 1080p? Allebei wel met 60 fps gefilmd.