Vuurwerkk023
VWC lid
Lee Towers - Mijn Feyenoord is toch wel weer echt top!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat zijn mooie momenten om even tussendoor te schijten.Lee Towers - Mijn Feyenoord is toch wel weer echt top!
Ergens midden in de nacht hoop ik? Dit soort bagger hoor toch niet in deze lijst joh...Lee Towers - Mijn Feyenoord is toch wel weer echt top!
Nee. Op 25 december tussen 14:00 - 15:00.Ergens midden in de nacht hoop ik? Dit soort bagger hoor toch niet in deze lijst joh...![]()
Dit is reden dat ik niet naar de top 2000 luister, maar lekker een Thunderdome cd opzet.
In dat kruitvat kan je dan een lont steken en aansteken en weer een wereldprobleem uit de wereld.Ik vind het gênante eigenlijk nog wel dat de BBQ meester Marco, er zoveel in is gekomen en zoveel gestegen is... Als ik zo de zaak heb gevolgd en zijn verdedigingen hoor op de beschuldigingen heb ik toch niet het idee dat zijn acties nou zo zuiver zijn als dat hij beweert... daarnaast vind ik zelf dat een groot deel van zijn cd's thuis horen in de kruidvat en niet op de Top2000 lijst.