Black Dragon
VWC lid
https://npo.nl/luister/stem/npo-radio-2-top-2000-2025/inzending/019af537-916d-713a-9687-99722710d679
Voornamelijk jaren 70 en 80!
Voornamelijk jaren 70 en 80!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tipje: In je link alleen even het woordje "bedankt" vervangen voor "inzending", dan kan iedereen je lijst zienik scan toch altijd nog even extra door de lijsten hierheen om te kijken of ik niks vergeet... en jahoor... het nummer dat ik misschien wel het vaakst gedraaid heb dit jaar ben ik gewoon vergeten, Brothers in arms, gelukkig nog snel kunnen toevoegen.
Mijn lijst is wel te mainstream maar dat maakt mij niks uit, van elk van deze nummers knal ik de volume knop open als deze op de radio voorbij komen. Er zijn nog wel 70 nummers die ik op deze lijst wel zetten... 35 lijkt veel maar ik moet altijd veel toppers weglaten...
![]()
Bedankt | NPO Radio 2 Top 2000
Welke nummers mogen dit jaar niet ontbreken in de lijst der lijsten?npo.nl
Ooh a place for my head, topnummer!Lekkere lijsten, zelf ook bezig geweest, maar als je dan hier weer wat lijstjes doorkijkt, dan zie je direct weer nummers die je zelf ook zo zou kunnen kiezen he
![]()
Mijn Stemlijst | NPO Radio 2 Top 2000
Herkenbaar! Maar ook fijn, omdat ze er dan alsnog in komen via anderen!Lekkere lijsten, zelf ook bezig geweest, maar als je dan hier weer wat lijstjes doorkijkt, dan zie je direct weer nummers die je zelf ook zo zou kunnen kiezen he
![]()
Mijn Stemlijst | NPO Radio 2 Top 2000