Serious request.

Vond het verleden jaar echt weer een heel toffe sfeer en hopelijk is dat dit jaar weer het geval, kijk er weer naar uit.
Prachtige actie al, dik bedrag en het is weer een mooi doel, zullen weer zware verhalen worden ook.

Ooh ja zeker. Sommige vinden het niets meer, anderen vinden het juist weer zeer sfeervol de laatste 2/3 jaar.

Het blijft er bij horen. Gelukkig zit er de laatste jaren ook weer een stijgende lijn in
Vorig jaar was de sfeer en de beleving echt weer helemaal terug.

Ik had het al eens gezegd maar de mooiste tijden blijven met Gerard Ekdom, Coen &Sander, giel beelen en domien...hierna ver teruggevallen en vorig jaar vond ik het echt wel weer sterk verbeterd.

met het openen van het glazen huis begint toch wel het hele oudejaars/kerstgevoel te komen hoor ,even allemaal weer beseffen dat een gezond en goed leven niet voor iedereen is weggelegd ,dit jaar komt het doel zelfs helemaal dichtbij ,leef zelf ook met een spierziekte en mijn neef heeft zelfs ALS maar wij zijn dan nog mannen van voor en na de 60 qua leeftijd en hebben dus nog wel al een normaal leven gekend en geleefd.

maar als je dan ziet dat hele jonge kinderen en jong volwassenen dit moet dragen dan gaat het kraantje toch wel weer open hoor als volwassen kerel ,dus bij deze zou ik willen vragen kan je wat missen of koop dit jaar misschien 1 enkel cakeje minder en doneer !!!

we leven in een ogenschijnlijk welvarend land maar blijkbaar zijn dit soort acties nog steeds nodig ,nog even los van het feit dat ik (naar mijn weten) nog nooit een grote check van een groot farmaceutisch bedrijf heb zien langskomen bij welke actie/goede doel dan ook .

Vind de sfeer er alweer heerlijk inzitten hoor. Gister op de heen en terug weg lekker in de auto naar geluisterd. Bij thuiskomst uurtje of 2 naar gekeken en staat nu ook alweer de hele ochtend aan. Mooie beelden allemaal.

Zo dan, wat een klapper. Die hebben ff gemist. Zag wel eerder vandaag een bedrag van 150.000 voorbij komen. Gaat al lekker voor zo’n eerste dag.

Back
Bovenaan