Serious request.

Totaal oneens met de mensen die zeggen dat t niks is!! Voor mij is dit echt vele malen als de duffe Top2000...
De laatste jaren hebben ze goeie doelen en doen de dj's het ook fantastisch...hier staat hij dan ook zo goed als dag en nacht op.

Vanochtend heeft Louis van Gaal, oud-bondscoach en ere-ambassadeur van Spieren voor Spieren, de sterspelers van het Glazen Huis bekendgemaakt. In een persconferentie onthulde hij de namen van ‘zijn’ sterrenteam: Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Mart Meijer.

Ik vond het de laatste jaren echt achteruit (sinds vertrek van giel, domien, gerard ekdom, coen en sander o.a.) gegaan maar vorig jaar weer eens leuk om te kijken.

Vanochtend heeft Louis van Gaal, oud-bondscoach en ere-ambassadeur van Spieren voor Spieren, de sterspelers van het Glazen Huis bekendgemaakt. In een persconferentie onthulde hij de namen van ‘zijn’ sterrenteam: Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Mart Meijer.
Top, fijn dat Barend erweer in zit.

Fijn dat barend en Sophie er weer zijn, Mart ken ik niet. Maar kijk er alweer ontzettend naar uit.

Knettergekke actie weer vandaag!! Ben benieuwd of ze het gaan halen...

Echt super knap als je zoiets kan hoor. Wordt al moe van de gedachte🙈

Maar heb echt zin om hier weer de nodige uren naar te kijken. Vind het echt sfeerverhogend.

Echt super knap als je zoiets kan hoor. Wordt al moe van de gedachte🙈

Maar heb echt zin om hier weer de nodige uren naar te kijken. Vind het echt sfeerverhogend.
Niet te doen gewoon, zeker voor Wijnand moet het verschrikkelijk zijn die weet namelijk exact hoe lastig dit is..😅

Ja heerlijk, onwijs veel zin in, nog maar drie weken en dan is het alweer zo ver!!

Staat veel aan op de achtergrond, altijd wel leuk om een beetje te volgen.
Dit ja, prima achtergrond en leuk om af en toe wat stukjes te volgen.
Merk wel dat de spanning zoals bij de eerste jaren er bij mij wel volledig af is. Misschien door minder aansprekende DJ's (althans, voor mij horen bijv Gerard Ekdom en het Glazen Huis gewoon bij elkaar, zoals oliebollen en poedersuiker, afijn), misschien door de overkill op gegeven moment of misschien gewoon doordat ik echt nooit meer 3FM luister.
Maar als het eenmaal begonnen is komt het er iedere dag steeds iets langer op te staan. Zeker eind vd avond even stukje kijken, als de rest van de TV volledig ruk is, of in het weekend als achtergrond-vulling. Het blijft toch een soort aftellen naar de Kerst en de Top 2000.

Back
Bovenaan