grensknaller
VWC lid
Goed binnenlands doel! Misschien wel kijken dit jaar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor mij geldt: geen interesse. Ik volg het dan ook niet.
Top, fijn dat Barend erweer in zit.Vanochtend heeft Louis van Gaal, oud-bondscoach en ere-ambassadeur van Spieren voor Spieren, de sterspelers van het Glazen Huis bekendgemaakt. In een persconferentie onthulde hij de namen van ‘zijn’ sterrenteam: Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Mart Meijer.
Promoot dan even met een bord met vuurwerkcrew er opkunnen we het live zienHet glazen huis staat dit jaar letterlijk op 5 minuten fietsen, dus we gaan zeker wel een paar keer kijken.
Dit. Maar sowieso is tv natuurlijk een beetje dood.Wist eerlijk gezegd niet eens meer dat dit nog bestond![]()
Ik ook niet, nooit gevolgd. Maar gezien er wat enthousiaste reacties zijn weer eens naar kijkenWist eerlijk gezegd niet eens meer dat dit nog bestond![]()
Niet te doen gewoon, zeker voor Wijnand moet het verschrikkelijk zijn die weet namelijk exact hoe lastig dit is..Echt super knap als je zoiets kan hoor. Wordt al moe van de gedachte
Maar heb echt zin om hier weer de nodige uren naar te kijken. Vind het echt sfeerverhogend.
Dit ja, prima achtergrond en leuk om af en toe wat stukjes te volgen.Staat veel aan op de achtergrond, altijd wel leuk om een beetje te volgen.