Stuifie
VWC lid
Geen idee man. We gaan het zien.. Rambakkie erbij dus alles is goed6304 versie? of de nieuwere?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geen idee man. We gaan het zien.. Rambakkie erbij dus alles is goed6304 versie? of de nieuwere?

Is deze overal daadwerkelijk overal uitverkocht op vuurwerk.nl? @vanderelst
Klopt. De verkoop gaat zo hard dat deze niet meer beschikbaar is.
Wordt wel gewoon uitlevert aan de winkels welke hem in bestelling hebben uiteraard.
Bedankt voor de reactie! Helaas werkt de voorraad tools niet goed om te kijken waar deze nog wel op voorraad is.

Je geeft zelf het antwoord al op je twijfel. Mooi om te lezen. Ik kan soms wel maanden twijfelen, voor ik een knoop doorhak.Twijfel om deze te nemen. Vind het te prijzig
In Velp te koop maar wel achterlijk aan de prijs. Ik vind 99,- echt veel geld. Hij was eerder dit seizoen 79,- en dat vind ik een passendere prijs.Ik zit met dezelfde twijfel, vind het wel een mooie box (vorig jaar de oude versie gehad), maar vind hem wel wat aan de prijs en hij is ook vrijwel nergens meer verkrijgbaar in midden/oost-Nederland.
Pfoe, dat wordt hem voor mij ook niet meer. Vind 99 euro veel te veel.In Velp te koop maar wel achterlijk aan de prijs. Ik vind 99,- echt veel geld. Hij was eerder dit seizoen 79,- en dat vind ik een passendere prijs.
Hier ook nog even het filmpje ervan, het voegt niet veel toe met al die andere stand alone filmpjes. Maar wat er bijzonder aan is, is dat er z'n 25 personen staan te kijken, en die kreeg ik met dit boxje toch vrijwel allemaal stil... prachtig. Deze hoop ik dit jaar nog te vinden ergens in een winkel. Ondanks dat dit mijn favoriete effect is, is dit een uniek bakje. Ik las ook wel eens commentaar over te hoge crossettes, mega vet juist. Sky High...
Mag weg, haalde 2 producten door elkaarIk heb er het eerste jaar 110 voor betaald, prima prijs destijds voor dat unieke product toen en de lastminute bestelling. Hij was het elke euro waard. Nu zie ik hem al heel lang op uitverkocht staan, hier in de buurt en wat verder uit de buurt, ook bij die betreffende winkel. Wie weet duikt hij nog op, het blijft uniek.

Pfoe, dat wordt hem voor mij ook niet meer. Vind 99 euro veel te veel.
Krijg toevallig net een kortingsbon van 10,- in bus bij besteding van 100,-. Mocht je willen kun je die wel gebruiken. Ik ga daar niet meer bestellen.