[Prijsvraag] Vuurwerkland.nl - Meer dan €2.500 aan prijzen!

Ik heb die van lucas wel een soort van gevonden maar dat komt niet 100% overeen met de opties die er staan. Die van koala dacht ik ooit gelezen te hebben maar dat weet ik natuurlijk niet meer.

Hele vette actie, wordt zeker gewaardeerd! Mooie prijzen te winnen ook.

Op onderstaande foto een aantal toppers van Wolff.
Screenshot_20251126_234342_My Cloud Home.jpg

Bonusvraag 3:
Mijn favoriete product van Wolff is 200% the Scream, heel mooi uniek product en perfect als afsluiter van een show. 1 stuk maakt al heel veel indruk. Mochten jullie nog een stoffig exemplaar vinden in een hoekje van de bunker, pb me maar :d

Eervolle vermelding voor de Tycoon en de Breakout als mooist geschoten compounds van jullie.

Laatst bewerkt:
Heerlijke prijsvraag weer!

Mijn favoriet blijft toch wel de Jackhanmer, heerlijk afwisselende box die echt indruk bij mij en de rest van de straat heeft achtergelaten!

Wat een fantastische prijsvraag. Mijn favoriete Wolff product is ongetwijfeld de Concerto Rosso. Wat een uniek item was dat zeg, altijd positieve reacties als ik meerdere stuks in een showtje schoot. Vorig jaar helaas de laatste afgestoken: De Fame een omlabeling van de Concerto Rosso, echt een kleine krachtpatser. Wolff bedankt voor deze mooie jaren.

Hele dikke prijsvraag!

Mijn favoriete Wolff product is toch wel the return of the Phoenix. Die is standaard ieder jaar aanwezig. Ook al is het om 12uur zo chaotisch buiten, deze komt altijd boven al dit geweld uit met z’n prachtige huil effect.
Top product!

Mega dikke prijsvraag! Leuk om de artikelen en foto’s in dit topic te zien ook, dan besef je je hoe veel toppers Wolff (gehad) heeft!

Leuke prijsvraag, vooral bij de eerste pagina een paar keer hardop moeten lachen 🤣

Bonusvraag 3; Beear, vond dit een zeer verrassende cake. Verwachtingen overtroffen!

Wat een dikke prijsvraag! Bedankt Wolff!

Bonusvraag 3: Lastige, veel toppers van Wolff gehad door de jaren heen, compounds als full assault en jackhammer scoren hoog maar qua favoriet kies ik toch voor een andere vergeten topper: de Final Fate. Wat een vette salute waaier, schiet heel breed en bleef maar doorgaan. Echt een aandachtstrekker en was vaak voor prima prijs te krijgen. Helaas helemaal uitgestorven

Mooie actie Wolff!

Bonusvraag 3:
Mijn persoonlijke favoriet is de afgelopen jaren de “Break Out” geweest, wat een spreiding en burst kwam hier vanaf zeg. Mooie effecten met een snel tempo zorgde voor een wauw factor bij mijzelf en het publiek.

Toch maar aan eentje meedoen, wat een super gave actie!

Bonusvraag 3:
Return of the Phoenix, omdat hij fluit alsof hij nog een rekening te vereffenen heeft met de hele buurt en er zijn maar weinig cakes op de markt die dat effect zo goed en hard neerzetten. Klein maar fijn zou ik maar zeggen :holland:

Laatst bewerkt:
wat een actie zeg!

De dekoy blijft bij mij altijd hangen. De burst die dat kreng gaf was dusdanig flink dat een maatje en ik er gewoon om moesten lachen.
IMG_4751.jpeg

Bonusvraag 3.

Concerto rosso blijft voor mij de ultieme wolff cake. Jaren en jaren achterelkaar gehad en zelfs op het laatst nog onder een andere naam de Fame. De hogere toon fluit vind ik persoonlijk nog altijd beter dan de rauwe fluit cakes naar effect die nu nog te krijgen zijn.

Tot de dag van vandaag nog een groot gemis in de collectie!

Laatst bewerkt:
Wat een ontzettend gave prijsvraag, dank jullie wel.
Sommige vragen zijn niet makkelijk en daar moet ik maar eens goed voor gaan zitten.

De bonusvraag 3 was een erg makkelijk te beantwoorden vraag.
Een compound die kennelijk verassend goed verkocht bij jullie zoals jullie aangaven in de door mij gestelde vragen tijdens het VWC bezoek.
Zo goed zelfs dat ook dit jaar er een versie van op de markt verschijnt.
Dan heb ik het natuurlijk over de Rainbow / Something Different / Midnight Serenade.

Waarom dit voor mij de absolute topper is?
De reactie van mijn kind en vrouw op deze prachtige doos.
Aangeraden door medeliefhebbers is het de perfecte mix van tempo, kleur en bijzondere effecten. Er lijkt geen eind aan te komen.
Zoals veel van jullie ook zullen ervaren wordt mijn vrouw soms helemaal gestoord van mijn passie voor vuurwerk.
Veel uren steek ik in een show voor oud en nieuw. Daar zoek ik dan de ultieme producten voor.
Producten die mooi zijn om te zien voor mijn kinderen en vrouw.
Vandaar dat het gegiechel van mijn zoontje en de hoorbare "waaauw" van mijn vrouw op 41 seconden mij heel dierbaar is.

Gefilmd door mijn vrouw:

Oh en mijn profielfoto is een screenshot van de Rainbow waar ik van aan het genieten ben.

Back
Bovenaan