Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Klopt maar dacht zelf dat het mogelijk om Son ging uit Zuid Korea. Anders kon ik ook niet bedenken hahaHAd deze ook en nr.6 dankzij medefreak anders nooit opgekomen dus bedanktVond Song alleen als voetballer uit kameroen en geen uit azia haha
Ik hoop het nietSnap jou wel Jan! Ik had zelf de Multi Color Madness. Multi Color is kleurrijk en madness betekend letterlijk gekte. Maar snap jou gedachten ook. Misschien rekenen ze het allebei wel goed![]()

Er heeft ooit een Song gespeeld bij feyenoord geloof ik..HAd deze ook en nr.6 dankzij medefreak anders nooit opgekomen dus bedanktVond Song alleen als voetballer uit kameroen en geen uit azia haha
Jij gunt ook helemaal niemand wat hè.. RupsjenooitgenoegIk hoop het niet![]()
Heeft nog niets gewonnen dit jaar, helemaal van de leg!Jij gunt ook helemaal niemand wat hè.. Rupsjenooitgenoeg
![]()
Jawel hoor.. je hebt niet opgeletHeeft nog niets gewonnen dit jaar, helemaal van de leg!

De bingo op zondagmiddag telt niet mee!!Jawel hoor.. je hebt niet opgelet![]()

De dingo wel.De bingo op zondagmiddag telt niet mee!!![]()
kheb dit lijsie ook. echter bij 3. The General twijfelde ik ook even aan The Champ. gezien het little general is, en hij ook een Champ hahaBen benieuwd naar de oplossingen die iedereen heeft gevonden, dit zijn die van mij.
1: Brutal Buffalo
2: Multi Color Madness
3: The General
4: Tang Empire
5: Double Dope
6: Song Dynasty
7: Zena Knetterton XL
8: Der Hammer
9: Kickbox King
Dick advocaat is natuurlijk de kleine generaal, maar lang getwijfeld over Orange Pride omdat hij ook 3x bondscoach is geweest.

aah ik was gelukkig niet de enigehahahaha ik zie dat ik alweer ergens overheen heb gekeken.....
ik had niet de double dope maar flakkas
GBV RambakDe bingo op zondagmiddag telt niet mee!!![]()
ZekersEr heeft ooit een Song gespeeld bij feyenoord geloof ik..
Gezondheid!Zekers
Song Chong-gug!