funkyi
VWC lid
Leuk dat hij ook meespeeltVan de Partij tegen de burger serie voor deze verkiezingen vind ik deze de beste/mooiste.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Leuk dat hij ook meespeeltVan de Partij tegen de burger serie voor deze verkiezingen vind ik deze de beste/mooiste.
Dat weet je en anticipeer je op lijkt me.Er zijn ook duizenden stemmers in het buitenland.. vandaar dat het zolang duurt. De stemmen die in NL gedaan zijn, zijn wel binnen 24 uur geteld.
En op deze punten vind je ze ook links dan?Ja dat geloof ik zeker wel. Dit gaat toch maar over 1 standpunt en dat is asiel/migratie. Zo werkt het natuurlijk niet. Snap dat de PVV een 1 kwestie partij is, maar je kan toch niet alleen maar naar dat punt kijken.
Bovendien zit JA21 op dat vlak gewoon op schoot bij de PVV, lees de partijprogramma’s er maar op na
Anticiperen is niet waar we het beste in zijn.Dat weet je en anticipeer je op lijkt me.
Als we dat weten, kunnen we daar van te voren dan geen rekening mee houden?Anticiperen is niet waar we het beste in zijn.
Das er 1 in de categorie; helaas gaat de cursus 'omgaan met teleurstellingen' niet door.Als we dat weten, kunnen we daar van te voren dan geen rekening mee houden?
Waar heb ik welke partij links genoemd dan?En op deze punten vind je ze ook links dan?
- Wet en orde / aanpak criminaliteit. Meer blauw, hogere straffen.
- Mationale identiteit en cultuur
- Europese Unie en soevereiniteit
- Klimaat en energie
- Defensie en veiligheid
Niet? Wat voor soort beleid had Rutte 1 tm 3?? Meer eu, meer asielzoekers en meer klimaatwaanzin.Kan mij niet voorstellen dat de VVD een centrum links kabinet aan een meerderheid gaat helpen. Zou electoraal slecht zijn en ligt gevoelig bij de achterban.
Heb niks met Geert maar de gekkies zitten toch meer bij gl/PvdA, d66 en pvdd om er een paar te noemenJA21 is op veel punten gematigder dan gekke Geert, sociaal enonomisch meer overeenkomstig met de VVD en bijboorbeeld migratie richting de PVV. Tussen de VVD en PVV is een meer dan prima plaatsing.
Mensen die anders denken dan dat jij doet gekkies noemen, dat is nu precies wat er tegenwoordig mis is met de gehele maatschappij.Heb niks met Geert maar de gekkies zitten toch meer bij gl/PvdA, d66 en pvdd om er een paar te noemen

Ik vind dit altijd een mooie weergave, wat betreft de discussie hier over waar bepaalde partijen zich positioneren. Let wel, dit gaat over het gehele partijprogramma. Zo heeft de PVV een aantal zeer linkse opvattingen, maar is hun asiel beleid uiteraard heel rechts.
Ik zat een beetje tussen vvd en cda in. Maar ik heb ook gekeken naar of een partij eventueel in een links cabinet zou stappen, en daar vertrouwde ik cda en vvd ook niet echt in. Vooral wat energie betreft kan ik me enorm vinden in het verhaal van eerdmans, ik ben het extreme aantal windmolens in de flevopolder meer dan zat, evenals de enorme zonnevelden hier, waardoor ik met mijn 20 panelen moet gaan betalen als ik teveel opwek....
Daarom ook voor eerdmans gegaan, en ik ben niet vergeten hoe hard hij vocht tegen het vuurwerkverbod....
Bekijk bijlage 1816520

Thnx, had ik toch de verkeerde online gevonden
Thnx, had ik toch de verkeerde online gevonden![]()
Ik probeer te duiden dat de PVV sociaal economisch linksere standpunten heeft en op enkele terreinen neer rechtsere standpunten heeft. Dus er zit een kern in het feit dat JA21 enigzins tussen de VVD en PVV in zit.Waar heb ik welke partij links genoemd dan?
En ik reageer dus op hem omdat hij Geert een gek noemt. Daar reageer je niet opMensen die anders denken dan dat jij doet gekkies noemen, dat is nu precies wat er tegenwoordig mis is met de gehele maatschappij.
Dat zijn we dan met elkaar eensIk probeer te duiden dat de PVV sociaal economisch linksere standpunten heeft en op enkele terreinen neer rechtsere standpunten heeft. Dus er zit een kern in het feit dat JA21 enigzins tussen de VVD en PVV in zit.
Volgens mij noemt airforce Geert gekscherend gek en bedoelt hij dat niet letterlijk. Zo interpreteer ik datEn ik reageer dus op hem omdat hij Geert een gek noemt. Daar reageer je niet op![]()