slauger
VWC lid
Die doen niet aan mystery deals, maar aan mystery shoppenZal ik het bunkershoppen bij Vox nog en keer aanhalen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die doen niet aan mystery deals, maar aan mystery shoppenZal ik het bunkershoppen bij Vox nog en keer aanhalen![]()
Die doen niet aan mystery deals, maar aan mystery shoppen![]()
Hèhè, bestaat dat topic nog?als ik dan toch een hoogte/dieptepunt moet kiezen... HAOKAN PIJNACKERT!!!
Mijn God, wat een ellende was het daar een paar jaar achter elkaar. Alleen al van het lezen van het topic hier op het forum schoten de tranen in je ogen.
Huh? Bunkershoppen? Hoe werkt dat? Vertel?Zal ik het bunkershoppen bij Vox nog en keer aanhalen![]()
Dit is toch helemaal top! Fantastisch om te zien!De Driesprong in 2022 was wel even wachten ja, uurtje of 4 in rij gestaan, wat een blamage was dat zeg
Ben ook in 2023 meerdere Kingsmen wezen halen bij Metselaar Fireworks in Hollandschenveld. Middenin de polder, 4x voorbij gereden voordat ik t gevonden had.
Wat bleek was gewoon een woonhuis met bunkertje in tuin en vuurwerkwinkel in de garage.
Kortom het ideale huis voor menig vuurwerkfreak
Bekijk bijlage 1815004Bekijk bijlage 1815007Bekijk bijlage 1815008
De Driesprong in 2022 was wel even wachten ja, uurtje of 4 in rij gestaan, wat een blamage was dat zeg
Ben ook in 2023 meerdere Kingsmen wezen halen bij Metselaar Fireworks in Hollandschenveld. Middenin de polder, 4x voorbij gereden voordat ik t gevonden had.
Wat bleek was gewoon een woonhuis met bunkertje in tuin en vuurwerkwinkel in de garage.
Kortom het ideale huis voor menig vuurwerkfreak
Bekijk bijlage 1815004Bekijk bijlage 1815007Bekijk bijlage 1815008
Dit is echt prachtig! Bestaat dit nog?
Ja ik, alleen een baby bestelling, was zo weer weg.Iemand wel eens bij J. Niks in middenmeer geweest? Dat is ook een beleving op zich.
Ja @\_niels_/ .Heb ik gelezen in zijn boekIemand wel eens bij J. Niks in middenmeer geweest? Dat is ook een beleving op zich.
Heron haha. Ik ging daar jaren geleden heen, voor maatje en mij was dat tweede keer deze toko. Vooral om heel veel van die supermarktkillers op te halen. Geen idee wat die gozer aan het doen was. We waren echt een van de eerste die werden geholpen. Maar hij zei al, jullie moeten ff wat wagentjes extra pakken. Dus we stonden elkaar aan te kijken, zo stoned als achterwerk van een koe. Maar toen we naar auto liepen zei ik al, hier klopt iets niets. Die kerel had ipv 6 dozen van 24 potjes dus 18 dozen voor ons gepakt.Dat is zeker 2017 geweest.
Voor t eerst zonder enige kennis van hoe en wat er waar te krijgen was s'middags op de eerste verkoopdag afgereisd naar emmerich.
Een aantal supers afgeweest en op de gok een assortimentje bij elkaar geraapt.
En volgens mij zijn we toen als laatst nog bij Heron (vuurwerk24) beland.
Ook daar op de gok wat meegepakt , hoor mezelf nog zeggen hoop dat t geen waaiert iswas t wel dus
maar wel een hele fijne waaiert.
Was een leuke ervaring
Jaar later nog een keer terug geweest s'morgens vroeg en met product kennis en dus een wensen lijst.
Onderstaand de 2017 verzameling
Bekijk bijlage 1811181
Iemand wel eens bij J. Niks in middenmeer geweest? Dat is ook een beleving op zich.
Haha klopt! Als je chaos wilt tijdens het afhalen ben je daar op de goede plek. De prijzen zijn wel echt laag, maar gevolg is dat je er gewoon makkelijk 1,5 uur in de rij staat, zelfs als je besteld hebt.Ja @\_niels_/ .Heb ik gelezen in zijn boek![]()
Doe maar niet. Hij mocht als vervangers een paar artikelen uitzoeken....Ja doe maar @Gototop Heb het verhaal eerder van je gelezen maar idd die mag ook bij de vwc classics
Dan ben je goed chagrijnigDoe maar niet. Hij mocht als vervangers een paar artikelen uitzoeken....
Waaronder artikelen die ik later op die dag niet uitgeleverd kreeg omdat ze er niet meer waren, terwijl ik ze maanden eerder had besteld...![]()