Nieuw vuurwerkboek! - 'De Mooiste Dagen van het Jaar' - (Voor)verkoop met winactie

Haha, kan ik m'n boek nog een keer verkopen aan iedereen. Bonusverhaaltje erbij, paar extra foto's en het is net als de deluxe versies die bands altijd uitbrengen ;)
Op zich zou dat kunnen hoor als er voldoende belangstelling is, de inhoud is er nou toch al, maar zou me toch een beetje bezwaard voelen om dan nog een keer geld te vragen aan iedereen :)

Toch wel bijzonder, want de proefdruk had geen last van dat krullen. Ik begreep wel van de drukker dat het papier door verschillen in temperatuur en luchtvochtigheid wat zou kunnen buigen, maar dat zou na een tijdje weer weg moeten trekken. Hopelijk is dat hier ook het geval.
Ik hoop dat het dan inderdaad weg gaat trekken. Het zou zonde zijn als de kaft een soort van automatisch rolgordijn wordt.

Mocht je nog eens een boek uitbrengen dan kun je ook overwegen om zowel een goedkope als hardcover versie aan te bieden. Zeker weten doe ik het niet maar ik heb zo'n vermoeden dat er veel mensen zijn die er geen moeite mee hebben om die 7 Euro extra te betalen.

Ik hoop dat het dan inderdaad weg gaat trekken. Het zou zonde zijn als de kaft een soort van automatisch rolgordijn wordt.

Mocht je nog eens een boek uitbrengen dan kun je ook overwegen om zowel een goedkope als hardcover versie aan te bieden. Zeker weten doe ik het niet maar ik heb zo'n vermoeden dat er veel mensen zijn die er geen moeite mee hebben om die 7 Euro extra te betalen.
Misschien dat een tijdje met de voorkant naar beneden neerleggen helpt. Hoor het graag als het bij meerdere mensen zo is en blijft dan ga ik dan in ieder geval bij de drukker melden.

Ik vond inderdaad ook als dat de kaft snel krulde, zal na het lezen waarschijnlijk alleen maar erger worden. Had inderdaad ook prima 7 euro meer betaald voor een hardcover..

Poah post NL maakt er wel een spelletje van... in de app aangegeven dat hij afgeleverd is maar nog niks ontvangen wachten morgen maar weer af 😟

Ik snap je volkomen niels, volgende keer betaal ik maar al te graag 7€ euro meer. Dit boek ligt toch nog wel z'n tiental jaren, samen met het boek van Roel en straks David te pronken. Goed idee, een freakeditie!

Heb het bij de drukker gemeld en die zegt: "een groot deel heeft te maken met luchtvochtigheid en over het algemeen moet dit wegtrekken cq, een poosje klemmen door een zwaar boek er op te leggen. etc."

Toch had ik het graag anders gezien, want volgens mij is dit niet standaard voor een softcover boek, maar het is wat het is helaas. Hopelijk blijft de inhoud alsnog even leuk om te lezen :d

En deluxe editie verwacht ik voorlopig niet. Het is best een hoop gedoe namelijk om dit vanaf de andere kant van de wereld te regelen :bonk:Maar ik zal er eens wat serieuzer over na gaan denken.

Ondertussen al 150 pagina's gelezen en het is een prachtig boek. Leest lekker weg ook. Mooie verhalen van het afhalen en prachtige foto's. Alleen ik vraag me af waarom er niks over het afsteken wordt gezegd? De dag der dagen wordt niet besproken.

Andere kant van de wereld? Dat hoeft niet lijkt mij, ook tegen redelijke prijzen kan dat dichterbij. Kijk bijvoorbeeld hier eens: https://www.pumbo.nl/ Goed werk/kwaliteit en nemen je project echt serieus. (Er zijn er meer die ongeveer het zelfde doen).
Wat JanFireman zegt, ik zit inderdaad zelf aan de andere kant van de wereld. We zijn momenteel op wereldreis met onze zeilboot en liggen nu in Tonga. Maar ondanks dat wilde ik dit jaar, omdat het misschien wel het laatste jaar is, toch graag m'n idee om een boek te maken van al m'n verhalen werkelijkheid laten worden. Dat maakt het alleen wat lastiger om het allemaal te regelen, i.v.m. het niet zelf fysiek aanwezig zijn en het tijdsverschil enzo. M'n ouders versturen nu (in ruil voor een etentje :wink:) alle boeken voor me. Die zien me al aankomen als ik zeg: Ja er komt ook nog een deluxe editie :d :bonk:

Ondertussen al 150 pagina's gelezen en het is een prachtig boek. Leest lekker weg ook. Mooie verhalen van het afhalen en prachtige foto's. Alleen ik vraag me af waarom er niks over het afsteken wordt gezegd? De dag der dagen wordt niet besproken.
Nog even doorlezen :wink:

Vanaf pagina 230 gaat het ruim 30 pagina's lang over de oudejaarsavond zelf. Het duurde een paar jaar voordat ik de juiste manier kon vinden om, naar mijn idee, het gevoel van die magische oudejaarsavond goed onder woorden te brengen. En voor die laatste jaarwisseling in Nederland lukte dat eindelijk.

Zit nu in 2014.
Als ik dan kijk hoe je met het kruitvirus bent omgegaan van sterretjes, krantewijk, een dag met een trein op en neer naar grunn naar nu je ouders je eigen geweldige vuurwerkboek laten versturen terwijl je zelf met je meissie in Tonga zit kan ik maar 1 ding zeggen:
51279.gif

Back
Bovenaan