Nieuw vuurwerkboek! - 'De Mooiste Dagen van het Jaar' - (Voor)verkoop met winactie

Ik heb een klacht!

Net thuis van werk. En ja hoor, een pakje met het boek! Ik ben nog geen 5 minuten aan het bladeren en me vrouw komt binnen, grist het uit me handen en zegt: "Dat is een Sinterklaas cadeau!". Ondanks mijn herhaaldelijke tegenwerpingen werd mij op ferme doch heldere toon duidelijk gemaakt dat ik het boek niet meer zou zien, tot hij in Sinterklaas papier uit de zak van Sinterklaas komt op 5 december. Mits ik lief ben geweest. Wat een teleurstelling, zeker omdat ik al heel even het boek had doorgebladerd, wat een feest der herkenning was! Echt complimenten!

Voor de duidelijkheid, de klacht is dus vooral gericht op het Sinterklaas beleid hier thuis. Veel leesplezier allemaal. Misschien bestel ik maar een 2e..
Ik zal dan op de tweede envelop wel zetten: "dit is geen tweede vuurwerkboek om het strenge Sinterklaas beleid te omzeilen"

Gisteren kwam ik thuis en heb ik het boek uit de enveloppe gehaald, en snel even doorgeladerd. Ik ging naar een concert en kon er niet meteen vol induiken, maar dat doe ik vanavond 100% zeker!
Zin aan !

Tot wanneer is het boek te koop Niels? Wil hem ook graag, maar als ik hem nu bestel heb ik hem volgende week uit maar wil hem pas in december lezen🙈

Tot wanneer is het boek te koop Niels? Wil hem ook graag, maar als ik hem nu bestel heb ik hem volgende week uit maar wil hem pas in december lezen🙈
Haha, je mag hem ook nu bestellen en dan stuur ik hem in december op ;-)
Het is in principe zolang de voorraad strekt, en die gaat al wel hard. Maar wellicht dat ik er bij voldoende belangstelling in december nog een serie bij laat drukken.

Ook binnen, ontzettend zin om voor te gaan zitten. De eerste indruk is top. Één klein minpuntje is dat de kaft al heel snel lichtelijk krult. Wat had ik graag wat euro's meer betaald voor een harde kaft! 🙂
Dat krullen van de kaft had ik ook al gemerkt.

Misschien tijd voor een deluxe freak editie met hardcover? :)

Ook binnen, ontzettend zin om voor te gaan zitten. De eerste indruk is top. Één klein minpuntje is dat de kaft al heel snel lichtelijk krult. Wat had ik graag wat euro's meer betaald voor een harde kaft! 🙂
Ow dat is jammer om te horen! Ik heb wel zitten twijfelen om er een hardcover van te maken maar dan was het boek bijna €7 duurder geworden, en ik wilde het graag zo betaalbaar mogelijk houden. Iets om rekening mee te houden voor het volgende boek :d

Dat krullen van de kaft had ik ook al gemerkt.

Misschien tijd voor een deluxe freak editie met hardcover? :)
Haha, kan ik m'n boek nog een keer verkopen aan iedereen. Bonusverhaaltje erbij, paar extra foto's en het is net als de deluxe versies die bands altijd uitbrengen ;)
Op zich zou dat kunnen hoor als er voldoende belangstelling is, de inhoud is er nou toch al, maar zou me toch een beetje bezwaard voelen om dan nog een keer geld te vragen aan iedereen :)

Toch wel bijzonder, want de proefdruk had geen last van dat krullen. Ik begreep wel van de drukker dat het papier door verschillen in temperatuur en luchtvochtigheid wat zou kunnen buigen, maar dat zou na een tijdje weer weg moeten trekken. Hopelijk is dat hier ook het geval.

Back
Bovenaan