Knettermans
VWC lid
Ik hoop dat het dan inderdaad weg gaat trekken. Het zou zonde zijn als de kaft een soort van automatisch rolgordijn wordt.Haha, kan ik m'n boek nog een keer verkopen aan iedereen. Bonusverhaaltje erbij, paar extra foto's en het is net als de deluxe versies die bands altijd uitbrengen
Op zich zou dat kunnen hoor als er voldoende belangstelling is, de inhoud is er nou toch al, maar zou me toch een beetje bezwaard voelen om dan nog een keer geld te vragen aan iedereen
Toch wel bijzonder, want de proefdruk had geen last van dat krullen. Ik begreep wel van de drukker dat het papier door verschillen in temperatuur en luchtvochtigheid wat zou kunnen buigen, maar dat zou na een tijdje weer weg moeten trekken. Hopelijk is dat hier ook het geval.
Mocht je nog eens een boek uitbrengen dan kun je ook overwegen om zowel een goedkope als hardcover versie aan te bieden. Zeker weten doe ik het niet maar ik heb zo'n vermoeden dat er veel mensen zijn die er geen moeite mee hebben om die 7 Euro extra te betalen.