grensknaller
VWC lid
Ik zie nog niks online ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zijn ambtenaren he, kalm aanIk zie nog niks online ?
Niet verrassend, toch erg spijtig.Inmiddels hebben we de publicatie gezien. Geen uitzondering voor winkelier en importeur..
En nu? Einde verhaal wat betreft uitlevering van restvoorraad kooiproducten?Inmiddels hebben we de publicatie gezien. Geen uitzondering voor winkelier en importeur..
Als ik het goed begrijp en lees mogen de winkeliers hun restanten niet meer verkopen en bezitten na 1 december 2025Staatscourant 2025, 33808 | Overheid.nl > Officiële bekendmakingen
www.officielebekendmakingen.nl
Hoe ik het lees: fluit -en whirl worden verboden, tenzij anders blijkt uit testen dat het wél veilig is. Het is maar net hoe je het leest denk ik...Dus als ik het goed begrijp wordt fluit en whirl nog nader onderzocht?
Nee ze zetten het verbod niet door tenzij het vervolgonderzoek anders oordeeltHoe ik het lees: fluit -en whirl worden verboden, tenzij anders blijkt uit testen dat het wél veilig is. Het is maar net hoe je het leest denk ik...
Klopt maar dan moet alles wel weer extra vervoert “verzameld” en elders opgeslagen worden.. wat volgens de overheid juist gevaarlijk is…Als ik het goed begrijp en lees mogen de winkeliers hun restanten niet meer verkopen en bezitten na 1 december 2025
Volgens de laatste schatting meer dan 100.000 kartons met kooi in de bunkers in NL. Dat moet dan allemaal op stel en sprong naar het buitenland waar de bunkers vol zijn of gevuld worden de komende maanden. Er is dus niet zomaar ruimte om dat allemaal op te slaan. En dan moeten er ook nog voldoende transporteurs gevonden worden die dat allemaal kunnen en willen doen (met gevaar voor eigen leven natuurlijk).Om hoe veel producten zal dit gevolgen hebben? Het merendeel was toch al zonder kooi?
Duidelijk! Vooral het laatsteVolgens de laatste schatting meer dan 100.000 kartons met kooi in de bunkers in NL. Dat moet dan allemaal op stel en sprong naar het buitenland waar de bunkers vol zijn of gevuld worden de komende maanden. Er is dus niet zomaar ruimte om dat allemaal op te slaan. En dan moeten er ook nog voldoende transporteurs gevonden worden die dat allemaal kunnen en willen doen (met gevaar voor eigen leven natuurlijk).