Killer Coyote - Predator [Nieuw 2025]

Thanks voor de film! Was erg aan het twijfelen want hou enorm van blauw! Maar als blauw liefhebber laat ik 'm toch staan. Het is toch weer €120... doe er 5 tientjes bij en je hebt een veel beter blok waar je "u" tegen zegt.

Ga het meemaken, denk dat die het in de straat nog steeds aardig doet.
Was de Blue Lion King ook geschoten? Deed die het nog net zo goed als afgelopen jaar?

Oef dat valt tegen. Die waaierstukken lijken wel 20mm. De i-shape is wel echt goed, zowel qua burst als hoeveelheid blauw. Vreemd, ben benieuwd waarom deze dan als mystery deal is geselecteerd

Ga het meemaken, denk dat die het in de straat nog steeds aardig doet.
Was de Blue Lion King ook geschoten? Deed die het nog net zo goed als afgelopen jaar?
Nee maar wel de blitz
Bomber en de coconut bounty van rubro. Totaal andere producten maar qua afstand kun je het wel goed vergelijken. Dan is deze en met name de waaier stukken tegenvallend.

Bij nogmaals bekijken vallen de waaiercakes wel wat tegen ja, die zijn duidelijk van een kleiner kaliber dan de i-shape cakes. Die laatste zien er wel prima uit vind ik. Maar goed, ik heb 'm ook voor €90 en schiet 'm lekker in de vooravond. Dan is het voor die prijs wel een leuk bakkie denk ik.

Ik denk dat wanneer je 'm al hebt er niets mis mee is! Zit genoeg blauw in om van te genieten. En voor €90 had ik 'm ook wel meegepakt nog, maar daar is 'ie helaas niet meer voor verkrijgbaar. Nu zou ik toch eerder geneigd zijn naar een Elegance bijvoorbeeld. Ondanks ik die al wel heb, maar als voorbeeld.

Back
Bovenaan