The Saga Continues *Nieuw 2025*

Dat is zeker niet waar.
Funke heeft overal goud in zit wat te lang brand en de grond raakt.
Er zit teveel kruit in de compounds (2500 over 100 schoten).
De burst is te hard voor Nederlandse begrippen.
De 13 shots van Argento zijn instabiel en vallen om.
Genoeg redenen waarom het afgekeurd gaat worden.
Daar kan je je producten op aanpassen zonder dat het teveel hoeft te kosten.

- De 13 shots doe je in een vierkant doosje met flapjes.
- de azul, was qua kruitgewicht ook aangepast, hoeft ook geen issue te zijn
- goud valt wel mee, de bombettes van funke gaan hoog genoeg. zelfde met riakeo.
- En funke heeft een goede burst, geen snoeiharde. Maar hier kan je je product op aanpassen.

- goud valt wel mee, de bombettes van funke gaan hoog genoeg. zelfde met riakeo.
- En funke heeft een goede burst, geen snoeiharde. Maar hier kan je je product op aanpassen.

Precies, aanpassen aanpassen en aanpassen. Waarom zou je daar aan beginnen als je in DE/BE en polen je voorraad toch kwijt kan. Dit is toch precies het probleem waarom hij hier niet zit, teveel aanpassen. Overigens kan ik je vertellen dat het goud zeker over de grond gaat bij vrijwel al zijn producten :p en de burst van zeker de Iskra lijn (widmo bijv. Green goblin bijv.) en 30mm funke blokken (fireball bijv.) is echt snoei en snoeihard, komt geen enkel nederlands blok bij in de buurt.

Zoals Gototop al reageert, alles moet aangepast worden om aan de eisen te voldoen die alleen voor NL van toepassing zijn. De aanpassingen doen is één ding maar omdat het dan een ander product betreft hoort daar ook weer een ander CE certificaat bij. Als je alles wat je kan produceren met gemak op andere markten kwijt kan dan ga je als ondernemer geen moeite doen en kosten maken om dezelfde aantallen over meer markten uit te spreiden.

Precies, aanpassen aanpassen en aanpassen. Waarom zou je daar aan beginnen als je in DE/BE en polen je voorraad toch kwijt kan. Dit is toch precies het probleem waarom hij hier niet zit, teveel aanpassen. Overigens kan ik je vertellen dat het goud zeker over de grond gaat bij vrijwel al zijn producten :p en de burst van zeker de Iskra lijn (widmo bijv. Green goblin bijv.) en 30mm funke blokken (fireball bijv.) is echt snoei en snoeihard, komt geen enkel nederlands blok bij in de buurt.
Als het de grond haalt hoeft het zich alles behalve druk te maken om een copy product.. want dat doen de dozen van rubro/magnum toch niet.

Laatst bewerkt:
De inhoud is een kopie
De buitenkant is gewoon lelijk
De naam is het enige originele eraan

Maar als deze binnenkomt en mee doet met de 25% actie staat deze gewoon in de straat.

Grappig waar iedereen zich druk kan maken om iets wat gekopieerd wordt, ik neem aan dat iedereen, inc meneer funke nooit iets wat gekopieerd is uit china besteld?
Het zijn blijkbaar gewoon slechte afspraken/juridisch geneuzel als ze dit na mogen maken.
Ikzelf juich het alleen maar toe en ga er vol van profiteren, prijzen zijn namelijk schappelijker dan de funke variant en als de kwaliteit hetzelfde is, hoor je mij niet klagen.
Kunnen we misschien een topic starten met alle funke kopieën? Scheelt mij weer wat topic lezen ;)

Ik vind het niet van veel respect getuigen om letterlijk naar dezelfde fabriek te stappen, en dan ook nog eens aangeeft precies dezelfde chemische composities te gebruiken waar Malte hard aan heeft gewerkt. Een concept kopiëren a la, maar ik zie dit dan toch maar als intellectueel eigendom. De composities en het eeuwige testen is hetgeen wat Funke, Funke maakt en dat vinden we volgens mij allemaal lovenswaardig en onderscheidend. En dat is waar voor mij persoonlijk de grens ligt. Maar aan de reacties te zien ben ik daar vrijwel de enige in.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan