[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Locatie geraden? Wat was dat dan?
Kan me nog een mail herinneren dat een gemeente niet wilde meewerken omdat mensen de gemeente gingen mailen omdat ze wilde weten of er vergunningsaanvraag was geweest. Volgende mail die volgde was dat ze de bezoekers de schuld gaven dat de vorige locatie niet meer doorging.

Kan me nog een mail herinneren dat een gemeente niet wilde meewerken omdat mensen de gemeente gingen mailen omdat ze wilde weten of er vergunningsaanvraag was geweest. Volgende mail die volgde was dat ze de bezoekers de schuld gaven dat de vorige locatie niet meer doorging.
Dat ging om de eerste lokatie, volgens mij.

Nou ja, wat doet het nog toe. We zijn nu dik 2 week verder na de mail waarin werd gezegd dat men de week erna kon beginnen met uitbetalen. Als het geld er deze week niet is, schuif ik de hoop voorgoed terzijde, is het volgende week er ook nog niet dan bestempel ik het als oplichterij. Dan zal er wel een excuus...ehh,reden van "zomervakantie" komen...
Ik blijf nog even goed van vertrouwen, daar kom je het verst mee.

Ja die vond ik ook goud

Back
Bovenaan