Breng ze nou niet op ideeën. Straks krijg je je geld niet terug maar een gegarandeerde ticket voor pyrodise 2026 wat niet doorgaat omdat jullie de locatie geraden hebben.Benieuwd wanneer de kaartverkoop voor 2026 begint![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Breng ze nou niet op ideeën. Straks krijg je je geld niet terug maar een gegarandeerde ticket voor pyrodise 2026 wat niet doorgaat omdat jullie de locatie geraden hebben.Benieuwd wanneer de kaartverkoop voor 2026 begint![]()
Kan me nog een mail herinneren dat een gemeente niet wilde meewerken omdat mensen de gemeente gingen mailen omdat ze wilde weten of er vergunningsaanvraag was geweest. Volgende mail die volgde was dat ze de bezoekers de schuld gaven dat de vorige locatie niet meer doorging.Locatie geraden? Wat was dat dan?
Dat ging om de eerste lokatie, volgens mij.Kan me nog een mail herinneren dat een gemeente niet wilde meewerken omdat mensen de gemeente gingen mailen omdat ze wilde weten of er vergunningsaanvraag was geweest. Volgende mail die volgde was dat ze de bezoekers de schuld gaven dat de vorige locatie niet meer doorging.
Ja die vond ik ook goudKan me nog een mail herinneren dat een gemeente niet wilde meewerken omdat mensen de gemeente gingen mailen omdat ze wilde weten of er vergunningsaanvraag was geweest. Volgende mail die volgde was dat ze de bezoekers de schuld gaven dat de vorige locatie niet meer doorging.