Vuurwerkk023
VWC lid
Aangezien ik een prijs heb gewonnen bij jullie, ben ik ook van plan om wat te bestellen. Komen er nog acties of was de 20% korting eenmalig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
zeker maar welke artikelen durf ik je nu nog niet te zeggenKomt rubro/mania wel gewoon weer in het assortiment?
dat zal waarschijnlijk rond juni/juli zijn , er zijn tot nu toe 4 producten weer toegevoegd@Huboxlvuurwerk enig idee wanneer de site weer wordt aangevuld met meer producten?
Oke, posten jullie hier een berichtje wanneer het weer aangevuld is?dat zal waarschijnlijk rond juni/juli zijn , er zijn tot nu toe 4 producten weer toegevoegd
gaan we zeker doenOke, posten jullie hier een berichtje wanneer het weer aangevuld is?
Ja dat viel mij ook op idd. Beetje verhoging ten opzichte van vorig jaar was te verwachten. Dit is wel wat overdreven.Prijzen van de riakeo cakes ( cupido, eclypse, outburst ) liggen ruim 30-40% hoger dan bij alle andere vuurwerk sites. Misschien nog naar kijken![]()
vertel waar is het 40% goedkoper ? we hebben namelijk de adviesprijzen van vorig jaar online gezet en er komt dit jaar een lichte prijsverhogingPrijzen van de riakeo cakes ( cupido, eclypse, outburst ) liggen ruim 30-40% hoger dan bij alle andere vuurwerk sites. Misschien nog naar kijken![]()
Kom maar op met die 30% kortingsactie. Dan bestel ik ze direct.vertel waar is het 40% goedkoper ? we hebben namelijk de adviesprijzen van vorig jaar online gezet en er komt dit jaar een lichte prijsverhoging
dus heel raar dat onze prijzen nu te hoog zijn
Vuurwerkland winterswijk, vuurwerk outlet haulerwijk / joure, vuurwerk vathorst etc....vertel waar is het 40% goedkoper ? we hebben namelijk de adviesprijzen van vorig jaar online gezet en er komt dit jaar een lichte prijsverhoging
dus heel raar dat onze prijzen nu te hoog zijn