Color Hypnose 244’s

Grappig, de meeste die hem gehad hebben zouden hem voor 150,- niet weer kopen. Degene die hem nog nooit gehad hebben, vinden het een goede prijs omdat hij echt niet zo "slecht" is.
Je kijkt wel echt over de (al dan niet gematigd) positievelingen heen hoor... Nou ja, je zegt "de meesten" :thumbup:

Laatst bewerkt:
Ik durf het wel aan hoor. Lijkt me een bak die niet echt lekker met wind gaat. Als het komende jaarwisseling weer zo hard waait dan laat ik hem gewoon staan, net als afgelopen jaar de Immortal gold en Sonic Spinshell. Daar heb ik weinig moeite mee, mag hij nog een jaar drogen.

Verder lijkt het mij een hele leuke bak, vorig jaar had ik vooral rambakken en hoe raar het klinkt.. Dat verzadigt op een gegeven moment ook wel.

150 euro voor een 144sh 25mm en een 100sh 30mm compound? Dat is toch gewoon een top deal, vooral gezien de hogere prijzen van het afgelopen jaar. Je kunt 'm kopen en lekker bewaren voor wanneer er een algeheel verbod komt/is, moet je dan maar eens kijken hoeveel je dan ineens van dat bakje zult gaan genieten, dan zal die ineens wel heel goed zijn/overkomen. M.a.w. het is allemaal maar heel erg relatief en wat je maar gewend bent. Ik zou 'm iig niet laten liggen voor die 150,- euro. Vooral cake 3, gewoon wat snellont tussen de pijpjes en dat probleem is ook opgelost.

Ik had hem en ik neem hem voor €150 niet opnieuw omdat ik niet graag dozen herhaal hoe goed ze ook zijn, maar ik vind hem zeker wel het geld waard (mits je cake 3 aanpast)

Ik zit net ff een straatfilm te kijken maar ik vind het echt wel een mooie bak. Het trage middenstuk zorgt juist voor een mooie break. Ok, hij werd heel erg gehyped vooraf dus dan snap ik de teleurstelling. Maar hij heeft alles, tempowisseling, lekker divers en kleurrijk Alleen maar 30 mm beuken wordt een beetje saai om den duur. Ik ga m wel aanschaffen denk ik.

Ik zit net ff een straatfilm te kijken maar ik vind het echt wel een mooie bak. Het trage middenstuk zorgt juist voor een mooie break. Ok, hij werd heel erg gehyped vooraf dus dan snap ik de teleurstelling. Maar hij heeft alles, tempowisseling, lekker divers en kleurrijk Alleen maar 30 mm beuken wordt een beetje saai om den duur. Ik ga m wel aanschaffen denk ik.
Scala 100a echt saaie bak.

Als die hier rond Utrecht voor een, redelijke prijs te krijgen is pak ik hem ook wel mee hoor, 150 tot 170 max,afgelopen jaar 199 op de laatste dagen maar toen was mijn budget echt al op zijn einde dus laten lopen, kwam ineens na een late container levering weer volop op de markt

Ik zag op een website van een winkelier bij mij in de buurt staat dat de color hypnose aangepast is/wordt qua o.a het tempo iemand die dit kan bevestigen ?

Ik zag op een website van een winkelier bij mij in de buurt staat dat de color hypnose aangepast is/wordt qua o.a het tempo iemand die dit kan bevestigen ?
Lijkt me onwaarschijnlijk maar het zou kunnen, maar denk dat er vooral oude batches beschikbaar zijn/komen ,welke site als ik vragen mag?

Gaat om de driesprong. Was mij ook al opgevallen dat het erbij stond.

Had het inmiddels begrepen ook, ben dan wel benieuwd naar hun uitleg én het zou dan volgens mij ook een nieuwe 2025 batch moeten zijn 🤔 ,of de heel laat geleverde 2024 batch is inmiddels droog genoeg waardoor het schiettempo hoger ligt?? Of de niet eerder verkochte voorraad in china is achteraf lonttechnisch nog aangepast??

Had het inmiddels begrepen ook, ben dan wel benieuwd naar hun uitleg én het zou dan volgens mij ook een nieuwe 2025 batch moeten zijn 🤔 ,of de heel laat geleverde 2024 batch is inmiddels droog genoeg waardoor het schiettempo hoger ligt?? Of de niet eerder verkochte voorraad in china is achteraf lonttechnisch nog aangepast??
Je geeft toch zelf het antwoord al? :D

Ga je voor nieuwe batch, zijn er opeens effecten anders ofzo, of gedowngrade, of natte slappe hap want net van de boot. Nee, doe mij maar de goed gedroogde met sloom tussenstuk.
Ja of niet en de nieuwe batch blijkt beter te zijn.. genoten heb je dan toch wel. It is what it is.. ik probeer ze beide maar te halen.

Back
Bovenaan