Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zo is het ook, tijdens het slome gedeelte kan je volgende bak alvast klaarzettenEn dan de nieuwe batch weer een week voor oud en nieuw van de boot na een maand op zee?
Nuh ik heb dan liever een kurkdroge na een jaar bunker. Dat slome stuk komt wel goed![]()
Ja of ff zeiken natuurlijkZo is het ook, tijdens het slome gedeelte kan je volgende bak alvast klaarzetten![]()
Ik heb een video van de vernieuwde versie mogen zien en dat slome gedeelte is eruit. Het blijft nog even wachten op de officiële video maar zodra deze er is en gedeeld mag worden, zal dat ongetwijfeld snel gebeuren. De containers worden allemaal al vroeg verwacht dus dat zou dit jaar goed moeten gaan.En dan de nieuwe batch weer een week voor oud en nieuw van de boot na een maand op zee?
Nuh ik heb dan liever een kurkdroge na een jaar bunker. Dat slome stuk komt wel goed![]()
Kijk dat is natuurlijk weer goed nieuws. Ik heb er 1 in het begin van het jaar besteld voor een goede prijs vind ik. We gaan het zien. Ik knutsel wel wat in die doos, is ook het werk nietIk heb een video van de vernieuwde versie mogen zien en dat slome gedeelte is eruit. Het blijft nog even wachten op de officiële video maar zodra deze er is en gedeeld mag worden, zal dat ongetwijfeld snel gebeuren. De containers worden allemaal al vroeg verwacht dus dat zou dit jaar goed moeten gaan.
Los van het tempo van cake 3 nog andere aanpassingen?Ik heb een video van de vernieuwde versie mogen zien en dat slome gedeelte is eruit. Het blijft nog even wachten op de officiële video maar zodra deze er is en gedeeld mag worden, zal dat ongetwijfeld snel gebeuren. De containers worden allemaal al vroeg verwacht dus dat zou dit jaar goed moeten gaan.
Ben ik ook erg benieuwd naar, gezien het 25mm gedeelte ook tam was qua burst op de straatvideo’s. En ik ben benieuwd of deze nu landelijk in het assortiment komt!Los van het tempo van cake 3 nog andere aanpassingen?