Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb echt precies hetzelfde, elk jaar toch niet transbomber gehaald. Afgelopen jaar die 2 toppers wel gehad. Maar heb idee dat de transbomber hier in het oosten ook stuk duurder is.Afgelopen jaar de toppers Break out en Full Assault gehad, dit jaar inzetten op deze transbomber. Moet hem een keer gehad hebben!
Hoeveel Transbombers gaan er hier de lucht in?Ik was gisteravond naar de kermisshow van enschede geweest. daar werd ook de transbomber geschoten en ik stond er best versteld van. kan iemand bevestigen of die een hele oude batch was of als hij altijd zo is.
hij begint op ongeveer 9:40
Hoeveel Transbombers gaan er hier de lucht in?
Zo is hij gewoon haha. Vorig jaar had ik hem voor het eerst, stond ook versteld!Ik was gisteravond naar de kermisshow van enschede geweest. daar werd ook de transbomber geschoten en ik stond er best versteld van. kan iemand bevestigen of die een hele oude batch was of als hij altijd zo is.
hij begint op ongeveer 9:40
Heb er 95 voor betaald dit jaar, van alle winkels die ik bezoek op mijn rit verkoopt 1 winkel hem maar en dat is dus €95.Wat is een goeie freakprijs voor deze klasbak? Heb hem nog nooit gehad en wil hem dit jaar wel eens in de collectie hebben