[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mocht de Maas Memorial ooit plaats vinden, moeten de organisatoren bij de entree maar gratis zakken popcorn uitdelen. Bij wijze van knipoog. Zal vast wat budget over zijn 🙂

Mocht de Maas Memorial ooit plaats vinden, moeten de organisatoren bij de entree maar gratis zakken popcorn uitdelen. Bij wijze van knipoog. Zal vast wat budget over zijn 🙂
Te goedkoop idee! Op zn minst bij het einde van de show na de salute finale een finale popcorn het publiek inschieten.

Un bombardeo de popcornos.

Die zijn in de huidige tijd allemaal beantwoord, dus wat is je punt. Doe je niet in een dagje toch. Maar wat is nou je punt ouwe trol
Zo zeg, arrogantie geen gebrek, helaas aan communicatie wel. Had je voor een betere communicatie gezorgd dat had je meer begrip gekregen van iedereen.... man man man.

Ouwe trol? Fix je shit eerst maar eens voordat we een grote mond gaan geven. Je moet niet kwaad gaan worden omdat er terechte kritiek wordt geleverd.
We mogen ook wel begrip hebben voor de frustraties van Luuk. Het moge duidelijk zijn dat 1 en ander niet bepaald verloopt zoals hij het als liefhebber zal hebben voorzien en waarvoor hij zich zo fanatiek heeft ingezet. De berichten hierboven over alternatieve locaties en plannen bieden gelukkig hoop.

Beste Luuk, op de man af: ben jij Mr. Pyrodise? Geen gekke gedachte toch, je was immers (min of meer) de drijvende kracht achter de Eibergen-mascletas, is het niet?

Nog steeds team Luuk hier. 💪🏻 En nee ik heb er in geen enkele wijze iets mee te maken. Ik ken Luuk alleen vanuit vuurwerktrips. Maar in mijn beleving is hij gewoon een gepassioneerde liefhebber en ik geloof hem op zijn woord. Ja het loopt heel anders dan gepland. Laten we nog even afwachten wat er gaat komen zonder elkaar voor rotte vis uit te maken op basis van aannames.

Ik snap weinig van dit topic. Een maat van me heeft kaarten, en mailt regelmatig met de organisatie. Hij krijgt gewoon netjes antwoord steeds. Wat ik van hem begreep is er een nieuwe locatie, en is het wachten tot de vergunningen rond zijn. Zelf kan hij toevallig die datum niet, en krijgt volgens het laatste bericht gewoon een refund.

We mogen ook wel begrip hebben voor de frustraties van Luuk. Het moge duidelijk zijn dat 1 en ander niet bepaald verloopt zoals hij het als liefhebber zal hebben voorzien en waarvoor hij zich zo fanatiek heeft ingezet. De berichten hierboven over alternatieve locaties en plannen bieden gelukkig hoop.
Opvallende draai van je Guus, ben benieuwd wat er gebeurd is. Juist jij was een van de meest negatieve in dit topic, noemde Dirk en de organisatoren tokkies die niets kunnen organiseren, zelfs "boeven" was te veel eer.
Je was ook negatief over Luuk, maar nu mogen we begrip hebben voor zijn frustraties. Niet negatief bedoeld, maar ik vraag me af waardoor je ineens zo mild lijkt.

Ik snap weinig van dit topic. Een maat van me heeft kaarten, en mailt regelmatig met de organisatie. Hij krijgt gewoon netjes antwoord steeds. Wat ik van hem begreep is er een nieuwe locatie, en is het wachten tot de vergunningen rond zijn. Zelf kan hij toevallig die datum niet, en krijgt volgens het laatste bericht gewoon e
en refund.
Kan jij dat email adres eens vragen? Ik krijg er nul contact mee en ik ben er persoonlijk wel klaar mee. Of het nou doorgaat of niet.

Zo jij bent aangesproken op straat ofzo? Wat is er met je tokkie verwijzing gebeurd

Zo jij bent aangesproken op straat ofzo? Wat is er met je tokkie verwijzing gebeurd
Dat ging niet over Vuurvent. Vuurvent is een gerespecteerd liefhebber/forumlid die velen van ons ook wel zijn tegengekomen bij shows e.d. Ik ben kritisch geweest over het feit dat zijn betrokkenheid verder gaat dan alleen een kortingscode. Ruimte voor frustratie beide kanten op moet er zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan