[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel wat uitgedeelde sneren in die mail. Laat me even duidelijk stellen dat die bedreigingen geenzins geaccepteerd dienen te worden. Ik ben het wel met Richardus eens, er is door Pyrodise zelf achterdocht gecreëerd en door niemand anders. Hetzelfde geldt voor die statements dat zogenaamd niemand betrokken is bij de organisatie. Een stukje zelfkritiek zou niet misstaan. En ook dat neemt overigens niet weg dat ik absoluut ga genieten als het doorgang vindt. Alleen alles staat en valt met communicatie.

Heel wat uitgedeelde sneren in die mail. Laat me even duidelijk stellen dat die bedreigingen geenzins geaccepteerd dienen te worden. Ik ben het wel met Richardus eens, er is door Pyrodise zelf achterdocht gecreëerd en door niemand anders. Hetzelfde geldt voor die statements dat zogenaamd niemand betrokken is bij de organisatie. Een stukje zelfkritiek zou niet misstaan. En ook dat neemt overigens niet weg dat ik absoluut ga genieten als het doorgang vindt. Alleen alles staat en valt met communicatie.
Ik heb meerdere malen gezegt dat men moest wachten tot vervolg updates, ook heb ik nooit ontkent dat ik de organisatie niet ken. Dat er iemand wat impulsief op youtube roept betekend niet dat dat mijn woorden zijn. Maargoed, heeft geen zin want op dat moment luisterd toch niemand naar je. Overigens zou ik nooit me vingers branden aan een onbetrouwbare organisator.
Ik hoop zelf dat we uiteindelijk kunnen genieten met ze allen straks van unieke shows

Ik heb meerdere malen gezegt dat men moest wachten tot vervolg updates, ook heb ik nooit ontkent dat ik de organisatie niet ken. Dat er iemand wat impulsief op youtube roept betekend niet dat dat mijn woorden zijn. Maargoed, heeft geen zin want op dat moment luisterd toch niemand naar je. Overigens zou ik nooit me vingers branden aan een onbetrouwbare organisator.
Ik hoop zelf dat we uiteindelijk kunnen genieten met ze allen straks van unieke showd
Maar dan snap ik persoonlijk niet dat je dat niet even verduidelijkt, want ik (en vast meer mensen) had(den) er wel degelijk naar geluisterd. En ik hoop dat je begrijpt dat een x periode lang roepen wees geduldig niet echt helpt bij de betrouwbaarheidsperceptie van mensen, ook bij mij heeft dat een rol gespeeld.

Duidelijk verhaal, bied weer hoop!! Wat mij betreft mag het ook wel een week verplaatst worden...de 24e komt goed waardeloos uit namelijk.

Ik begrijp sommige mensen hier niet.
Bedreigingen naar mensen die geen fuck met deze show te maken hebben. Dat waren gewoon vrienden van Nick (Dirk Maas) van waaruit de eerste show georganiseerd was. Dat zijn gewoon net als ieder ander hier gewoon freaks die voor deze show zelf ook kaartjes hebben moeten kopen. Ze hebben geen ene flikker met de organisatie van de pyrodise te maken. De gasten hier die hen bedreigen en zoeken hebben het verstand van een pinda. Voor 5 tientjes willen die freaks de hersens in slaan die er niets mee te maken hebben.
Je kon met de namen van Dirk Maas vrienden een korting krijgen maar daar hadden ze zelf niets te maken. Ik ken deze gasten en weet 100% zeker dat ze er niets mee te maken hebben.
Ik denk/hoop zelf dat het geen oplichterij is anders ga ik ook het schip in voor €100 en mis een geweldige show.
Ik heb begrepen dat er een bericht komt van pyrodise waarin het eea uitgelegd wordt. Ik snap zelf ook niet waarom ze iedereen niet op de hoogte houden van alles maar dat is hun keus.
Gewoon even afwachten. Blijkbaar is het lastiger dan de eerste show.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan