[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Ik baal als een stekker,ik krijg ook regelmatig de volle laag terwijl ik hier niets mee te maken heb.
Van wie krijgt u de volle laag, S@n?

Welke idioten spreken u hier op aan?

Welkom overigens op VWC. Vandaag uw eerste dag op dit mooie forum, zie ik.

Ergens moet toch bekend zijn wie achter dit event zit? Er waren talloze YT-kanalen die de promo's uitzonden op hun kanaal.
Die heb je in 15 minuten gevonden, check vooral de dirk gerelateerde filmpjes dan kom je al een heel eind.
Begin eens met deze te kijken en dan kom je verder en verder

Laatst bewerkt:
Er wordt hard gewerkt aan het evenement, meer kan er nog niet gezegd worden uit bescherming van het evenement.
Wacht het nou gerust af, stemmingmakerij heb je niets aan.
Er wordt enkel wat officieels gedeeld als alles concreet en noemenswaardig is, halve updates heb je weinig aan zoals eerder benoemd hier.

Er wordt hard gewerkt aan het evenement, meer kan er nog niet gezegd worden uit bescherming van het evenement.
Er wordt enkel wat officieels gedeeld als alles concreet en noemenswaardig is, halve updates heb je weinig aan zoals eerder benoemd hier.
Ok goed nieuws dus maar waarom komt de organisatie niet even met een update als bijna iedereen zo ongerust is?
LIjkt mij een kleine moeite om alles weer wat te bedaren.

• Like
Waarderingen: S@n
Denk dat iedereen heel geduldig is geweest en enige uitleg zou zeker gewaardeerd worden. B.V. hoe het kan dat de gemeente nergens van op de hoogte is en blijkbaar ook niet alle schieters?

Nou nou poeh poeh, er wordt zo hard gewerkt dat de gemeente elk detail al weet alsmede de schieters. Het zweet zal ze vast op het voorhoofd staan. Wat is het motief om dit evenement te "beschermen"? Een vergunning moet er toch komen me dunkt. En wie is eigenlijk de verantwoordelijke voor de stemmingmakerij? Degene die betalen voor een evenement dat inmiddels zo'n beetje in de prehistorie plaats had moeten vinden? Sorry hoor, maar je maakt het je er nu wel heel gemakkelijk vanaf zeg.

Snap je dat het soms moeilijk te geloven is? Ik hoop oprecht dat het door gaat he. Maar als ik van 1 van de schietbedrijven het bericht krijg dat die van niets weten. En dat een ander van de gemeente waar in het geschoten word het bericht krijgt dat die nog van niets weten. Er nog nergens een officiële datum is genoemd voor de nieuwe show. Op de site van het festival ook geen nieuwe datum staat. Dan begin ik toch te twijfelen of het allemaal zo zuiver is. Ik wil best rustig afwachten. Als er eens wat meer duidelijkheid zou komen.

Wat ik ook zeer kwalijk vind. Is dat er een ticketbedrijf in de arm in genomen. Die overal onderuit probeert te komen. Dat je alleen bij echte annulering van het festival(dus helemaal niet meer doorgaat) je geld terug krijgt. Terwijl dit festival nu al 2 keer is afgelast. Mochten ze dit nou vaker willen doen dan moeten ze als eerste dat ticketbedrijf eruit schoppen.

Laatst bewerkt:
Hoe lang moet je wachten dan zonder informatie?
Bescherming snap ik niet echt je kunt toch maanden voor de show wel een locatie geven en andere details.
De eerste datum was gewoon slecht geregeld als die al geregeld was dus de organisatie roept het over zichzelf af.
Ik denk niet dat de show er nog gaat komen binnen 1 jaar na de eerste datum.Erg jammer dat er een naam aan gekoppeld is en dat mensen daar op worden aangekeken.

Van wie krijgt u de volle laag, S@n?

Welke idioten spreken u hier op aan?

Welkom overigens op VWC. Vandaag uw eerste dag op dit mooie forum, zie ik.
Mensen die denken dat ik er mee te maken heb en dat is niet zo.Ik snap het allemaal,ik baal ook want onze naam Dirk Maas Fireworks hangt eraan en als ik dan nu zie dat mijn kind zijn naam besmeurd wordt doet dat zeer.Mensen hebben geen idee wie Dirk echt was,zagen filmpjes en trokken daar hun conclusies uit.Ik was het ook niet altijd eens met zijn stookgedrag maar niemand weet wat de echte reden daar achter was en die rede hou ik dus voor mij,dat is privé!Ik hoop echt dat er iets van communicatie komt want dit is voor niemand leuk!!!

slappe hap dit. een halve update is beter dan maanden niks lijkt mij. Er gebeurt geen moer, anders hadden de schietbedrijven en gemeente allang op de hoogte geweest. Of staat er ergens in de kleine lettertjes dat na een bepaalde datum niets terugbetaald hoeft te worden?

Sorry maar ik denk dat weinig mensen nog geloven dat jij zn moeder bent. Iedereen kan dit account hebben aangemaakt

Mensen die denken dat ik er mee te maken heb en dat is niet zo.Ik snap het allemaal,ik baal ook want onze naam Dirk Maas Fireworks hangt eraan en als ik dan nu zie dat mijn kind zijn naam besmeurd wordt doet dat zeer.Mensen hebben geen idee wie Dirk echt was,zagen filmpjes en trokken daar hun conclusies uit.Ik was het ook niet altijd eens met zijn stookgedrag maar niemand weet wat de echte reden daar achter was en die rede hou ik dus voor mij,dat is privé!Ik hoop echt dat er iets van communicatie komt want dit is voor niemand leuk!!!
Je kan altijd eisen dat die naam eraf gehaald wordt lijkt me in deze situatie!

Back
Bovenaan