[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Trek het je vooral niet aan wat er hier gezegd wordt. Niemand hier zal je zoon gekend hebben zoals jij dat deed. Er worden nu vanuit de emotie reacties geplaatst waarvan sommigen ongepast maar tegen de "organisatie" gericht en niet tegen jou of wijlen je zoon. Persoonlijk vind ik het jammer en ongepast dat er bepaalde termen gebruikt worden om Dirk mee te bestempelen door mensen die hem vermoedelijk niet gekend hebben.
Dank je wel.De meeste mensen hebben geen idee in wat voor hel hij af en toe leefde,dat kon hij goed verbergen en vuurwerk was zijn uitlaatklep.

Duizenden euro's de lucht in janken met oud en nieuw en nu allemaal zulke paniek om een meier,
neem je verlies lekker als een man joh doe ik ook.

@S@n niks van aan trekken van die roeptoeters

• Like
Waarderingen: S@n
Als ik ergens voor betaal dan wil ik ook iets er voor krijgen. Het is gewoon 1 grote oplichters bende. En dat de naam van 1 persoon er voor word gebruikt is zeer triest. Maar de organisatie is pleiten. En dat smerige eventix beroept zich lekker op dat er niets is geannuleerd. En dat ze dan niets hoeven uit te betalen.

Duizenden euro's de lucht in janken met oud en nieuw en nu allemaal zulke paniek om een meier,
neem je verlies lekker als een man joh doe ik ook.

@S@n niks van aan trekken van die roeptoeters
Dus begrijp ik dat je het maar prima vind dat een ''organisatie'' tientallen duizenden euro's verdienen en zomaar niks van zich laat horen en wij maar onze verliezen moet nemen?
Ik had gelukkig maar een normale kaartje, sneu geld als het zomaar weg is. Maar ik denk dat we vooral het hier niet moeten bij laten.
Misschien is het handig als ze weer met een pers bericht komen.

Ergens moet toch bekend zijn wie achter dit event zit? Er waren talloze YT-kanalen die de promo's uitzonden op hun kanaal.

• Like
Waarderingen: bkc
Genoeg Fallas gangers hier toch, daar lopen ze allemaal wel. Ik zou zeggen lekker daar om meer info vragen als er dan nog steeds geen bericht is. Men weet vast en zeker wel wie hier achter zit en hoe het verhaal in elkaar steekt

Nou ik ben altijd hoopvol en positief geweest, maar de berichten nu lijken toch helaas naar de kant te neigen dat dit niet meer doorgaat.

Benieuwd wat degene die hier altijd names de organisatie info deelden en kortingscodes uitdeelden, kunnen vertellen over de stand van zaken.

werk 2 uurtjes extra en je hebt het terug verdiend nie zo janken joh.
Als je je hierover druk kan maken heb je een plezant leven
Heb wel meer dingen waar ik me druk over kan maken
Denk je dat het geld mij, en ik denk velen met mij, wat kan bommen? Ooit gehoord van een principe kwestie?

Eigenlijk is dit ook weer van zo'n bedenkelijk niveau, dat het nauwelijks de moeite van het commentaar waard is.

Denk je dat het geld mij, en ik denk velen met mij, wat kan bommen? Ooit gehoord van een principe kwestie?

Eigenlijk is dit ook weer van zo'n bedenkelijk niveau, dat het nauwelijks de moeite van het commentaar waard is.

Mooie woordgrap, denk dat wij inderdaad geen bommen meer gaan zien.

De bom is nu wel gebarsten!

Hij zei op Youtube "spookverhalen, mensen maken mekaar gek"

Ah, ik ontken het niet. Maar even de feiten op een rij:

- (grotendendeels) Een onbekende organisatie;
- 0 communicatie (alleen via Vuurvent, die blijkbaar wel de tijd heeft om op YT een update te plaatsten (i.p.v hier in het door hem gestarte topic) nu nieuwe feiten aan het ligt komen);
- Een (voorgestelde) nieuwe datum of aanvraag ontbreekt bij het gezaghebbende orgaan in DE, en;
- De leveranciers van het vuurwerk weten van niks.

Tja, het spreekt niet in je voordeel. Dit noemt men dan "elkaar gek maken". Is het gek maken of een standpunt innemen op basis van feiten?

Back
Bovenaan