Ja joh, ik heb gelukkig de (goedkope) kaartjes. Stel je toch voor dat je die VIP kaarten had aangeschaft….Help het je hopen gozer... Maar ik denk van niet dus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja joh, ik heb gelukkig de (goedkope) kaartjes. Stel je toch voor dat je die VIP kaarten had aangeschaft….Help het je hopen gozer... Maar ik denk van niet dus.
Ik heb gelukkig helemaal geen ticketsJa joh, ik heb gelukkig de (goedkope) kaartjes. Stel je toch voor dat je die VIP kaarten had aangeschaft….
Nogmaals, ik kan echt NIET begrijpen waarom je met verkoop start en ook nog zo groots en vervolgens met een kut smoes komt ja DE-Turkije speelt, risico wedstrijd en geen politie capaciteit. Boeven zijn het!
Eventix zorgt enkel voor de tickets, je had de optie om je tickets te verzekeren. Dat gebeurt dan via een andere partij, in dit geval XCover. Gelukkig he'k m erbij gevat! Krijg k m'n centen hoe dan ook wel terug...Eventix zal ons dan toch terug betalen?
Zal straks eens kijken bij xcover hoe het precies zit met een oplichtings event.... lijkt me dat gewoon iedereen die de verzekering heeft sowieso geld terugkrijgtEventix zal ons dan toch terug betalen?
Ik heb ook een verzekering voor een kaartje maar mijn vertrouwen is helemaal weg. Alle seinen staan op rood, het lijkt toch op een grote scam uit te draaien. Echt kutZal straks eens kijken bij xcover hoe het precies zit met een oplichtings event.... lijkt me dat gewoon iedereen die de verzekering heeft sowieso geld terugkrijgt
Rotjes. Ja zo kan je alles wel goed praten. Blijft gewoon een tokkieIk schaam me zelfs voor deze reactie.
Ook voor de andere negatieve reacties over een overleden persoon.
Prima dat je het niet eens was met zijn manier van stoken. Maar zulke reacties zijn echt laag.
Het zou jou overkomen dat je iemand zo plotseling verliest.
Uit het leven gerukt.
Dan op een forum zulke reacties moeten teruglezen.
Hij was geen moordenaar of andere ernstige zware criminaliteit.
Dus omdat hij illegale rotjes in een woonwijk stookt zonder dingen op te blazen. Moeten we allemaal hem zo gaan neerhalen.
Dit evenement was echt niet bedoeld van kom laten we de boel oplichten.
Tuurlijk de communicatie is slecht maar dan alsnog.
Hopelijk komt er alsnog snel duidelijkheid.
Maar dit soort reacties is echt belachelijk!
Als organisator kan je je het geld laten uitbetalen bij eventix…. Zo heb je de optie om bijv facturen te betalen uit de ticketverkoop gelden.Eventix zal ons dan toch terug betalen?
Ik baal als een stekker,ik krijg ook regelmatig de volle laag terwijl ik hier niets mee te maken heb.Termen als tokkie zijn inderdaad zeker niet gepast, laten we dat vooral niet doen ook. De communicatie is inderdaad ver beneden pijl en denk dat iedereen er van baalt en z’n geld terug wil. Kritische noot mag uiteraard, maar laten we dit wel met respect doen.
Trek het je vooral niet aan wat er hier gezegd wordt. Niemand hier zal je zoon gekend hebben zoals jij dat deed. Er worden nu vanuit de emotie reacties geplaatst waarvan sommigen ongepast maar tegen de "organisatie" gericht en niet tegen jou of wijlen je zoon. Persoonlijk vind ik het jammer en ongepast dat er bepaalde termen gebruikt worden om Dirk mee te bestempelen door mensen die hem vermoedelijk niet gekend hebben.Ik baal als een stekker,ik krijg ook regelmatig de volle laag terwijl ik hier niets mee te maken heb.