[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Nogmaals, ik kan echt NIET begrijpen waarom je met verkoop start en ook nog zo groots en vervolgens met een kut smoes komt ja DE-Turkije speelt, risico wedstrijd en geen politie capaciteit. Boeven zijn het!

Iedereen maakt voor zichzelf keuzes, maar ondanks de mooie beloofde line up, heb ik uit principe geen kaarten gekocht. Hoop desalniettemin dat iedereen z’n geld terug krijgt.

Laatst bewerkt:
Tja, ik kan mezelf inmiddels wel wat verwijten. Ik had het er eerder al met een andere VWC'er over dat we het spijtig vonden dat dit evenement was vernoemd naar iemand die stond waar ik eigenlijk schande van spreek (lees ondoordacht gebruik van zwaar illegaal vuurwerk). Met die gedachte had ik beter moeten weten wat betreft de organisatie, eigenlijk kon het ook niet goed uitpakken. Helaas pindakaas. Ik neem aan dat in de wandelgangen wel duidelijk is wie er eigenlijk achter de organisatie zitten? Gooi maar online die handel als er (blijkbaar) geweigerd wordt een update te geven.

Zal straks eens kijken bij xcover hoe het precies zit met een oplichtings event.... lijkt me dat gewoon iedereen die de verzekering heeft sowieso geld terugkrijgt
Ik heb ook een verzekering voor een kaartje maar mijn vertrouwen is helemaal weg. Alle seinen staan op rood, het lijkt toch op een grote scam uit te draaien. Echt kut

Kom op mensen, jezelf niet te veel opfokken. Officieel moet er gewoon terug betaald worden mocht het idd niet doorgaan. Zeker als je een verzekering hebt afgesloten, maar ook zonder valt er juridisch wsch gewoon je geld terug te halen mochten ze de boel echt willen oplichten. Vuurwerkliefhebbers hier in NL en DE zijn immers goed georganiseerd op fora. En van de capaciteiten van de organisatoren heb ik geen hoge pet op, mocht het tot procedures komen.

Ik schaam me zelfs voor deze reactie.
Ook voor de andere negatieve reacties over een overleden persoon.
Prima dat je het niet eens was met zijn manier van stoken. Maar zulke reacties zijn echt laag.
Het zou jou overkomen dat je iemand zo plotseling verliest.
Uit het leven gerukt.
Dan op een forum zulke reacties moeten teruglezen.
Hij was geen moordenaar of andere ernstige zware criminaliteit.
Dus omdat hij illegale rotjes in een woonwijk stookt zonder dingen op te blazen. Moeten we allemaal hem zo gaan neerhalen.

Dit evenement was echt niet bedoeld van kom laten we de boel oplichten.
Tuurlijk de communicatie is slecht maar dan alsnog.

Hopelijk komt er alsnog snel duidelijkheid.
Maar dit soort reacties is echt belachelijk!
Rotjes. Ja zo kan je alles wel goed praten. Blijft gewoon een tokkie

Ik ben de moeder van Dirk en weet dus zelf ook niet waarom er geen communicatie is.Helaas zie ik nu ook berichten over mijn “tokkie” zoon…..stoer en geweldig om hem zo te noemen.Dirk was zeker geen tokkie,jullie weten niets van zijn leven,dus eigenlijk moet ik mij dit niet aantrekken maar gvd toon wat respect,geen idee wat dit met mij doet🥲Ik hoop dat er nog wat gecommuniceerd gaat worden want ik baal hier enorm van.Wat iets moois moest zijn is nu een akelig iets geworden en ook ik word hierop aangesproken terwijl ik van niets weet!!

Termen als tokkie zijn inderdaad zeker niet gepast, laten we dat vooral niet doen ook. De communicatie is inderdaad ver beneden pijl en denk dat iedereen er van baalt en z’n geld terug wil. Kritische noot mag uiteraard, maar laten we dit wel met respect doen.
Ik baal als een stekker,ik krijg ook regelmatig de volle laag terwijl ik hier niets mee te maken heb.

Ik baal als een stekker,ik krijg ook regelmatig de volle laag terwijl ik hier niets mee te maken heb.
Trek het je vooral niet aan wat er hier gezegd wordt. Niemand hier zal je zoon gekend hebben zoals jij dat deed. Er worden nu vanuit de emotie reacties geplaatst waarvan sommigen ongepast maar tegen de "organisatie" gericht en niet tegen jou of wijlen je zoon. Persoonlijk vind ik het jammer en ongepast dat er bepaalde termen gebruikt worden om Dirk mee te bestempelen door mensen die hem vermoedelijk niet gekend hebben.

• Like
Waarderingen: S@n
Back
Bovenaan