bruijntjeluc
VWC lid
het blijft wel gewoon vreemd dat je totaal niets hoort. want tot nu toe staat er nog niets officieels op hun website over de nieuwe datum. Ik neem aan dat dat ondertussen wel eens geregeld kan zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als je een ticket wilt bestellen staat er wel 24-05-2025het blijft wel gewoon vreemd dat je totaal niets hoort. want tot nu toe staat er nog niets officieels op hun website over de nieuwe datum. Ik neem aan dat dat ondertussen wel eens geregeld kan zijn.
Correctie 24 mei 2025Als je een ticket wilt bestellen staat er wel 24-04-2025
Sorry, heb het bericht aangepastCorrectie 24 mei 2025
Verzekeren verzekeren verzekeren, kunnen wij wel goed in dit landje hè. Grootste onzin die er is, als er een ticket verkocht wordt voor een evenement dan mag je er vanuit gaan dat alles geregeld is om dit evenement doorgang te geven.Ik begrijp het wantrouwen wel, maar vind het hier ook wel de negatieve kant op speculeren.
Het zijn hier geen evenement profs die iets organiseren, en misschien is dat wel te merken. Ze zullen allemaal hun eigen dingen hebben, zitten ook net na de jaarwisseling enzo.
Tegelijk snap ik dat ze pas bij voldoende zekerheid weer een melding doen uitgaan. Om nou elke week/maand het handje van de bezoekers vast te houden...
Even een nieuwjaarswens met een "we zijn het niet vergeten en werken eraan, het lijkt nog goed" was wel zo leuk geweest, dan had het toch meer gevoeld als een traject dat je samen door gaat, nu voelen bezoekers en organisatoren gescheiden van elkaar.
Bij annulering hoop ik dat de meesten zo slim zijn geweest de goedkope verzekering erbij te nemen. Volgens mij keren die dan in elk geval (behalve natuurramp oid?) uit. Bij een gerenommeerd evenement kun je het risico makkelijk nemen, bij zoiets particulier en unieks gewoonweg niet, hoe flauw ook. Zonder goede reden zou het ook voor de jongens hierachter zeker nog een fikse staart krijgen.
Ik blijf positief en kijk nog steeds rustig uit naar 24 mei.
Tis wel heel veel geduld.Denk dat de meerderheid het slecht vind dat er niet gecommuniceerd word.Je hoort niks 0,0 ook mij stoort dat.Aannamecrew weer op zijn best. Geduld en vertrouwen mensen. Meer kan je niet hebben, de rest is allemaal gewauwel in het niks.
Wat ik weet wordt er hard aan gewerkt op de achtergrond en wordt er pas bewust gekozen om wat naar buiten te brengen als er echt boeiend nieuws is.
mini updates schiet ook niets op namelijk. wordt vervolgd
Nouja van m'n rekening af, normaal krijg je er iets voor terug, vuurtje, niets persoonlijks, maar enkel updates geven als er ook iets boeiends is?!? T*fuslijers hebben me bestolen tot nog toe dus ja, ik wil zeer graag de kleinste kut updates krijgen. Niet eens een gelukkig Nieuwjaar wens. Hoorde via via dat Hermanos Caballer die een 700kg mascleta zou schieten niet eens meer iets heeft vernomen.Als het geld inmiddels op is en de organisatie een faillissement aanvraagt kun je fluiten naar je geld. Maar laten we gewoon even afwachten of er de komende tijd iets concreet wordt, het geld is toch al lang van je rekening af dus dat voel je niet meer en vanaf nu kan het alleen maar meevallen als het uiteindelijk toch doorgaat.
Dan moeten de ze rest van hun leven over hun schouders kijken. Zullen genoeg gedupeerden zijn die weten wie ze zijn. Oplichten in de geest van een overleden vriend. De betekenis en consequenties daarvan zouden verreikend zijn.Ik hoor in de wandelgangen dat ze er met het geld vandoor zijn en dat er echt niets meer komt.
omdat het een stelletje amateurs zijn, hebben geen ervaring met zoiets organiseren en zijn ver op de zaken vooruit gelopen, kwamen erachter dat je aan veel eisen moet voldoen. Alleen een weiland fixen en een schietbedrijf is niet voldoende.Nouja van m'n rekening af, normaal krijg je er iets voor terug, vuurtje, niets persoonlijks, maar enkel updates geven als er ook iets boeiends is?!? T*fuslijers hebben me bestolen tot nog toe dus ja, ik wil zeer graag de kleinste kut updates krijgen. Niet eens een gelukkig Nieuwjaar wens. Hoorde via via dat Hermanos Caballer die een 700kg mascleta zou schieten niet eens meer iets heeft vernomen.
Nogmaals, ik kan echt NIET begrijpen waarom je met verkoop start en ook nog zo groots en vervolgens met een kut smoes komt ja DE-Turkije speelt, risico wedstrijd en geen politie capaciteit. Boeven zijn het!