[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dan wel, maar nu niet... niks is nog zeker.... dat is ook tevens het grootste probleem.
Eens, ieder is gewoon mega teleurgesteld en wil uiteraard eindelijk eens weten wat er gaat gebeuren. Logisch. Laatste bericht is naar mijn idee duidelijk geweest, dit is de laatste poging en anders geld terug. Hier ga ik dus gewoon van uit!

Eens, ieder is gewoon mega teleurgesteld en wil uiteraard eindelijk eens weten wat er gaat gebeuren. Logisch. Laatste bericht is naar mijn idee duidelijk geweest, dit is de laatste poging en anders geld terug. Hier ga ik dus gewoon van uit!
Je kan twee dingen doen, er bij neerleggen en afwachten, of collectief een aktie uitzetten.

Gaat voor mij persoonlijk ook niet om die paar rot centen, maar de manier waarop er niet gecommuniceerd wordt des te meer.

Ik heb in de wandelgangen gehoord dat dit festival georganiseerd is door Ja Rule en Billy

Die modellen krijgen jullie niet te zien, die liggen bij mij in bed

Als het geld inmiddels op is en de organisatie een faillissement aanvraagt kun je fluiten naar je geld. Maar laten we gewoon even afwachten of er de komende tijd iets concreet wordt, het geld is toch al lang van je rekening af dus dat voel je niet meer en vanaf nu kan het alleen maar meevallen als het uiteindelijk toch doorgaat.
Dit is helemaal geen kvk ingeschreven organisatie, dus failliet kan helemaal niet. Fluiten naar je knaken wel.

Ik ben benieuwd of die verzekering wat dekt straks als het definitief niet doorgaat of scam blijkt te zijn. Morgen is het al februari, tijd gaat snel

Ik heb geen kaartje, maar ik lees een beetje mee. Wat ik hier lees is in mijn ogen elkaar gek maken en ophitsen. Natuurlijk zou een officieel bericht vanuit de organisatie netjes zijn, maar niet iedereen leest vwc he. Die gasten hebben volgens mij geen idee dat ze hier voor scammers uitgemaakt worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan