uxenve
VWC lid
Teken ik voorHij ziet er echt geweldig uit, maar 160€ in de freak... au...AU!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Teken ik voorHij ziet er echt geweldig uit, maar 160€ in de freak... au...AU!
Vroeger... toen kratten bier nog van hout waren en vissen achteruit zwommen.. goeie tijden.Ik had hem in de collectie.
Hij was echt helemaal top.
Eén van de betere compounds die ik had, maar €220 of zelfs €200 dat vindt ik zelf te veel.
Riakeo is top, maar die prijzen zijn echt torenhoog.
Vroeger kocht je een 100 shots profblok voor € 75.
Whisky drinken, dat komt nog altijd in vatenToen moest je nog door drinken om de kachel aan te houden ....![]()
![]()
Wel echt asomooi, gaafste blauwgoudbak ooit en mss wel dikste finale ooit ookFilmpje gevonden:
Zonder wind is deze bak helemaal mooi! Enige minpunt is de prijs![]()
Ik heb nu inmiddels echt al veel filmpjes van deze bak gezien, maar op deze komt hij inderdaad wel heel gaaf over. Ben het er wel mee eens dat dit de gaafste goud bak is die ik heb gezien.Wel echt asomooi, gaafste blauwgoudbak ooit en mss wel dikste finale ooit ook
Ik denk dat het echt de wind is,ja... Kost flink wat voor weinig tijd, heb je ook wel wat. Aan de andere kant kun je met goedkopere goudbakkies een net zo wow-effect krijgen/creëren. Maar ja, zoals met ons pyro's werkt; als je weet dat dit bestaat, is het lastig met minder kwaliteit tevreden te zijn...damnit. Maar knal 2x Forza 6 in v-shape, of Massive Gold...mwoah, doet 't 'm ook wel dan. Uiteindelijk is dit qua effecten in principe een simpele inspiratieloze bak, alleen het schiettempo, m.n. eindsalvo's, en hoge kwaliteit geeft ons natte slipjes.Ik heb nu inmiddels echt al veel filmpjes van deze bak gezien, maar op deze komt hij inderdaad wel heel gaaf over. Ben het er wel mee eens dat dit de gaafste goud bak is die ik heb gezien.
Zou de wind echt zoveel verschil maken? Ligt het aan de manier van filmen? In dit filmpje is het alleen maar 1 grote WAUW.
Ik denk dat het echt de wind is,ja... Kost flink wat voor weinig tijd, heb je ook wel wat. Aan de andere kant kun je met goedkopere goudbakkies een net zo wow-effect krijgen/creëren. Maar ja, zoals met ons pyro's werkt; als je weet dat dit bestaat, is het lastig met minder kwaliteit tevreden te zijn...damnit. Maar knal 2x Forza 6 in v-shape, of Massive Gold...mwoah, doet 't 'm ook wel dan. Uiteindelijk is dit qua effecten in principe een simpele inspiratieloze bak, alleen het schiettempo, m.n. eindsalvo's, en hoge kwaliteit geeft ons natte slipjes.
Nou nou, dan heb je wel heel erg weinig compounds gezien.Dit is echt de mooiste compound die ik ooit gezien heb, mooier dan oude cruel traction, golden power. Waarom? Hij klopt helemaal de kleuren hangtime en de perfecte timing. Duur? Ja zeker, maar er is in mijn ogen niet beter!
Heb vuurwerkshows gebouwd, bij big smile fireworks, en zelf minimaal 200 compounds of zelf doorlontbakken gehadNou nou, dan heb je wel heel erg weinig compounds gezien.![]()