Elegance [Compound]

160 voor vuurwerk van dit kaliber is een mooi bedrag in de vv! Tuurlijk is dat verhouding euro/shot, zoals een aantal hier altijd rekenen, uit verband! De prijzen tijdens de verkoop waren 200 euro of zelfs bij sommige dealers 220 euro! Ik heb er zelf 200 voor betaald! Dat is duur maar hij is dik! Ik had het er op dat moment echt voor over, zeker nu ik weet de uitwerking in kannen en kruiken zit! Voor 160 zouden ze aankomend jaar als zoete broodjes over de toonbank gaan!

had het voordeel dat ik de 200 euro in tweeën kon delen met een vriend van me. Nou voor 100 euro is het een zeer dikke cake, voor 200 trouwens ook zeker. Wel een dikke aanrader.

Ik had hem in de collectie.
Hij was echt helemaal top.
Eén van de betere compounds die ik had, maar €220 of zelfs €200 dat vindt ik zelf te veel.
Riakeo is top, maar die prijzen zijn echt torenhoog.
Vroeger kocht je een 100 shots profblok voor € 75.

Deze heeft mijn aaandacht voor dit jaar. Zit ook te denken over ritje Duitsland en daar kun je dan voor de prijs 'zowat' een elegant night voor halen. Iemand die ze beiden geschoten/ gezien heeft?

Wel echt asomooi, gaafste blauwgoudbak ooit en mss wel dikste finale ooit ook
Ik heb nu inmiddels echt al veel filmpjes van deze bak gezien, maar op deze komt hij inderdaad wel heel gaaf over. Ben het er wel mee eens dat dit de gaafste goud bak is die ik heb gezien.

Zou de wind echt zoveel verschil maken? Ligt het aan de manier van filmen? In dit filmpje is het alleen maar 1 grote WAUW.

Dit is echt de mooiste compound die ik ooit gezien heb, mooier dan oude cruel traction, golden power. Waarom? Hij klopt helemaal de kleuren hangtime en de perfecte timing. Duur? Ja zeker, maar er is in mijn ogen niet beter!

Ik heb nu inmiddels echt al veel filmpjes van deze bak gezien, maar op deze komt hij inderdaad wel heel gaaf over. Ben het er wel mee eens dat dit de gaafste goud bak is die ik heb gezien.

Zou de wind echt zoveel verschil maken? Ligt het aan de manier van filmen? In dit filmpje is het alleen maar 1 grote WAUW.
Ik denk dat het echt de wind is,ja... Kost flink wat voor weinig tijd, heb je ook wel wat. Aan de andere kant kun je met goedkopere goudbakkies een net zo wow-effect krijgen/creëren. Maar ja, zoals met ons pyro's werkt; als je weet dat dit bestaat, is het lastig met minder kwaliteit tevreden te zijn...damnit. Maar knal 2x Forza 6 in v-shape, of Massive Gold...mwoah, doet 't 'm ook wel dan. Uiteindelijk is dit qua effecten in principe een simpele inspiratieloze bak, alleen het schiettempo, m.n. eindsalvo's, en hoge kwaliteit geeft ons natte slipjes.

Ik denk dat het echt de wind is,ja... Kost flink wat voor weinig tijd, heb je ook wel wat. Aan de andere kant kun je met goedkopere goudbakkies een net zo wow-effect krijgen/creëren. Maar ja, zoals met ons pyro's werkt; als je weet dat dit bestaat, is het lastig met minder kwaliteit tevreden te zijn...damnit. Maar knal 2x Forza 6 in v-shape, of Massive Gold...mwoah, doet 't 'm ook wel dan. Uiteindelijk is dit qua effecten in principe een simpele inspiratieloze bak, alleen het schiettempo, m.n. eindsalvo's, en hoge kwaliteit geeft ons natte slipjes.

Het volle goud effect misschien, Maar dat dwarrelende goud effect hebt ik eigenlijk alleen nog bij funke gezien en bij geen enkele andere.

We zijn het gewoon niet meer gewend door die wind elke keer. Het heeft zoveel invloed op spreiding en geluid. Ik zette mijn cakes expres een stuk opzij zodat ze boven je hoofd boeketten geven ipv de buren 5 huizen verder.

Weet zeker dat een hoop cakes die we nu matig vinden onder goede omstandigheden gewoon goed zijn. Zeker de kleinere en kooiloze producten mer goud, hopelijk dit jaar beter

Deze cake ziet er echt prachtig uit

Een absurd mooie compound, daar geen twijfel over. Echter voor het geld vind ik de compound qua tijdsduur echt te kort. Als ik meer dan €200 neer moet tikken, wil ik iets hebben wat minstens anderhalve minuut doorgaat.

En dat heb ik helaas met de meeste Riakeo blokken. Stuk voor stuk pareltjes, maar vaak van korte tijdsduur en dan is de prijs een sta in de weg. Ach wie weet ben ik dit jaar 1 van de gelukkigen die een Riakeo prijsvraag weet te winnen, want nogmaals, de blokken zijn wonderschoon.

Back
Bovenaan