Elegance [Compound]

Pff, dit weer komende jaarwisseling graag. Wat komt deze bak enorm vet over. Wordt nog lastig selecteren in het Riakeo assortiment. Las al wat wensen om de Riakeo-lijn uit te breiden. Alsjeblieft niet, nu al keuzestress!

Tja ik kan niet anders zeggen als dat dit echt de eindklapper was..... Wat een finale.
Mocht ik deze dit jaar kunnen krijgen gaan er gelijk 2 het winkelmandje in.....

Wat een beste beukert is dit al.....

Van alle compounds van riakeo naar mijn mening de beste (heb ze niet allemaal geschoten, maar wel veel).

Mocht iemand deze ergens te koop spotten hoor ik het graag. Na afgelopen jaarwisseling pfoe.
Vraag me wel af dat als ik er 2 haal of het zonde is om ze tegelijk te rammen of los van elkaar.

Zo zie je wel heel erg duidelijk wat voor een invloed wind hierop kan hebben. Op het laatste filmpje is duidelijk te zien hoe mooi de effecten zijn wanneer er geen wind staat. Lekkere strakke effecten! Geweldige bak!

Mocht iemand deze ergens te koop spotten hoor ik het graag. Na afgelopen jaarwisseling pfoe.
Vraag me wel af dat als ik er 2 haal of het zonde is om ze tegelijk te rammen of los van elkaar.
Komt wel beschikbaar joh, als het niet in de freak is voor de zomer, is het wel door nieuwe inkoop (meest net na de zomer).

Ik vraag me af of per 2 schieten veel toevoegt, het goud wordt wel dikker maar of de beleving dubbel gaat... Ik denk dat je bij eentje al wel staat te juichen. Kun je voor dat extra geld mooi er een Song Dynasty voor of na knopen :idea: (vraagstuk zit ik nog mee lol)

Hoe vaker ik de films van iedereen zie hoe mooier ik hem vind hoor. Wat een prachtige doos, voor iedereen een enorme toevoeging aan de collectie.

Nog een filmpje gevonden maar dan van een ander perspectief. Onwijs dikke goud, blauw bak. Ben zelf niet zo'n grote fan van Riakeo omdat het voor mijn gevoel allemaal een beetje teveel van hetzelfde is en behoorlijk aan de prijs is, maar deze bak is wel echt mega dik. Hopelijk is er nog wat over van afgelopen jaar want met een nieuwe batch weet je natuurlijk niet of die net zo goed is.

Back
Bovenaan