Artificial [Compound]

Ik was er al bang voor dat ik hier FOMO van zou gaan krijgen. Het filmpje is haast een 1 op 1 kopie van het produktfilmpje.
Ik vind deze zelf de leukste door zijn verscheidenheid, hij is misschien wat ‘raar’ in volgorde maar er zit van alles in en de kleuren zijn echt heel mooi. En de leaves natuurlijk. Kortom heeeeerlijk dit

Zo dan! Wat een prachtige effecten zeg! En precies wat daedpool ook zegt: de productie video’s komen 1 op 1 overeen.
Geweldig 🤩

Zo dan! Wat een prachtige effecten zeg! En precies wat daedpool ook zegt: de productie video’s komen 1 op 1 overeen.
Geweldig 🤩
Mooi uitzicht he Deadpool zo aan de rand van de afgrond, wacht ik zal je een duwtje in de rug geven dan kun je het van wat dichterbij bekijken 😂😂😂

Mooi uitzicht he Deadpool zo aan de rand van de afgrond, wacht ik zal je een duwtje in de rug geven dan kun je het van wat dichterbij bekijken 😂😂😂
Kom op jongens met z’n allen:
GROEPSDRUK! GROEPSDRUK! GROEPSDRUK!

Hahahah maat hij kriebelt bij mij ook hoor. Net het filmpje aan mijn vrouw laten zien en die was ook onder de indruk. Dat geeft mij de “toestemming” om deze volgend jaar te halen in de freak.

Want ja, geen kooi en dus nog jaren verkrijgbaar 🥳

Iha echt prachtige bak maar ook wel weer typisch Riakeo gevalletje dat er één uitzonderlijk salvo in zit qua effecten en dat is die voorlaatste met die vallende...horsetail niet, jellyfish niet...een nieuw effect. Zo zit er in vele Riakeo compounds één effect waar ik meer van zou willen zien, maar niet een hele box voor ga kopen. Tijd voor een lijn met enkel de exclusievere effecten van Riakeo.

• Like
Waarderingen: BENZ
Hele mooie bak, vooral de laatste salvo's klinken gaaf! Smaken verschillen natuurlijk maar het enige mindere vind ik de mines, tails en de andere effecten die halverwege komen... Staat niet echt in verhouding met de rest van deze bak.

Wat een fantastisch product ook weer. Waar ik afgelopen jaar nog dacht deze bedragen ga ik niet uitgeven, maar dit moet je toch gewoon hebben. Riakeo gaat mij geld kosten dit jaar.

Back
Bovenaan