Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2024/2025

Rubro artikel 835 clash of Titans (een deel) afgekeurd. Bron dealer. Wij krijgen 10% minder van dat artikel geleverd, zal dus over t algemeen wel uitgeleverd worden als die is besteld bij consumenten.

Lol. Heb ze echt net een kwartiertje geleden besteld😂

Maar dit is toch drama alles zo laat in december... om af te keuren. Vooral voor de winkeliers.

Laatst bewerkt:
Rubro artikel 835 clash of Titans (een deel) afgekeurd. Bron dealer. Wij krijgen 10% minder van dat artikel geleverd, zal dus over t algemeen wel uitgeleverd worden als die is besteld bij consumenten.
Dat is het eerste product welke ik besteld heb, waarvan 1 cake afgekeurd is ...

Hoe wordt dit normaal gesproken "opgelost" in winkels als van een cake assortiment , 1 cake afgekeurd is ?

Zal vast goedkomen maar ben even benieuwd hoe dit eerdere jaren ging

Dat is het eerste product welke ik besteld heb, waarvan 1 cake afgekeurd is ...

Hoe wordt dit normaal gesproken "opgelost" in winkels als van een cake assortiment , 1 cake afgekeurd is ?

Zal vast goedkomen maar ben even benieuwd hoe dit eerdere jaren ging
Sorry, er is wel degelijk hele set afgekeurd, maar een subset/batch. Niet een bepaalde cake.

Ah, die heb ik ook besteld. Maar 10% minder, hoe zit dat dan? Zijn toch geen verschillende batches van?

Ik krijg net deze mail van Intratuin. Hopelijk betekent dit geen afkeuring van de Lion:

Goedemorgen ****,

Wij hebben helaas vandaag te horen gekregen dat de Lion niet uitgeleverd gaat worden. Wij willen u daarom een passend alternatief aanbieden namelijk de imagination.

Wilt u mij even laten weten of u hiermee akkoord gaat.

Excuses voor het ongemak.

Ik krijg net deze mail van Intratuin. Hopelijk betekent dit geen afkeuring van de Lion:

Goedemorgen ****,

Wij hebben helaas vandaag te horen gekregen dat de Lion niet uitgeleverd gaat worden. Wij willen u daarom een passend alternatief aanbieden namelijk de imagination.

Misschien dat @kmak kan bevestigen wat de reden is?

Goedemorgen ****,

Hoe kan de imagination een passende vervanger zijn... dat is een 20mm bak? Doe dan de gorilla..

De Gorilla heb ik ook gekocht bij hun dus hoef er geen twee. Bizar idd een 20 mm bak terwijl lion 30 mm. Ik ga ze straks bellen en vragen wat er nu aan de hand is.

Goedemorgen ****,

Imagination zou ik nooit accepteren. Dan beter geld terug

Heb zojuist Intratuin gesproken en de Lion is afgekeurd. Deze batch van de Lion is gisteravond afgekeurd en is op veel plekken in NL verkocht.

Er zijn ook batches in NL die wel zijn goedgekeurd en wel worden uitgeleverd.

De Gorilla is wel helemaal goedgekeurd. Balen dus voor mij en wellicht voor nog veel meer Lion kopers in NL die het nog niet weten.

Ik had het al in de Silver Ice topic gezet. Maar wil het hier toch ook benoemen. Heb mail gekregen vanuit een winkelier dat de Bonfireworks - Silver Ice '36 niet op tijd binnen is dus een alternatief gekozen moest worden. Nu heb ik geen contact met leveranciers, maar begreep ik van @Dansplaat dat zij dit ook gisteren te horen hebben gekregen.

Heb zojuist Intratuin gesproken en de Lion is afgekeurd. Deze batch van de Lion is gisteravond afgekeurd en is op veel plekken in NL verkocht.

Er zijn ook batches in NL die wel zijn goedgekeurd en wel worden uitgeleverd.

De Gorilla is wel helemaal goedgekeurd. Balen dus voor mij en wellicht voor nog veel meer Lion kopers in NL die het nog niet weten.
Voor de gene die in de buurt van duitsland wonen daar kan je de dark empress kopen dit is een omlabeling van de lion! Wellicht wel waardevol voor somigen om te weten!

Back
Bovenaan