Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan toch! Ik rij vanuit Wehl. Mocht er iemand een taxi nodig hebben of samen willen rijden dan laat maar weten. Met z'n 2 is altijd gezelliger dan alleen!Hopen op slecht weer dan want dat is de reservedatum. Dat doe ik ook want dan ben ik er ook bij! De 19e kan ik helaas niet :(
Ano Milheeze gemist?Helaas weer een demo die best een eind rijden is, lijkt alsof er bijna geen demos meer omgeving brabant zijn.
Voor mij hetzelfde verhaal, hopen op goed weer donderdag!Donderdag ben ik er waarschijnlijk bij, mocht het zaterdag worden helaas niet.
Zal morgen vroeg wel bekend worden gemaakt.Weersverwachting ziet er indd goed uit op het moment.
Benieuwd naar de schietlijst![]()
DEMO-UPDATE
Zojuist overleg gehad. De lichten staan op dit moment op oranje. Dus niet op rood, maar helaas ook nog niet op groen.
Er ligt een front boven NL en wat dat front gaat doen is allesbepalend. Als het maar iets zakt, wat in sommige weermodellen wordt voorspeld, dan waait het te hard. De controlerende diensten hebben zich daarom ook al gemeld.
Morgenochtend volgt een volgend belangrijk overlegmoment.
Dat is voor ieder Vuurwerkevenement hetzelfde: BFT4 is toegestaan, windvlagen van 5 kan al een probleem zijn. In sommige weermodellen wordt er op dit moment zelfs uitgegaan van BFT6 voor morgenavond. Dat is helemaal een no-go. Daarom is het besluitmoment doorgeschoven naar morgenochtend.Wat is de criteria om het af te blazen? lijkt toch mee te vallen? max 4bft als ik het zo bekijk en zo te zien afnemend