[Demo] Huisman Vuurwerkdemo - 19 december 2024

Added to Calendar: 19-12-24

Accepteer je ook verzoekjes? @gizmo75 Color hypnose bijvoorbeeld :idea: ;)
Hahaha, nog zo'n hardloper. Wij hadden er een hele berg van, maar nu nog maar enkele stuks.

Helaas daardoor hetzelfde verhaal als de Caïro.

Maar hee, dat zijn pas 2 artikelen van de honderden die we hebben.

Zoals altijd wordt het weer een mooie mix van bestaande en nieuwe artikelen. En ja, ook van Riakeo!!

PS: verzoekjes hebben niet zoveel zin, we zijn ook nog afhankelijk van de binnenkomst van alle artikelen voordat onze Demo is. We maken er zoals elk jaar weer wat moois van!

Ik hoop hier ook bij te zijn voor de eerste keer na aanleidingen van goeie verhalen👌 wel waard om 80 min te rijden ervoor👍

Wanneer wordt de schietlijst bekendgemaakt? Als er aardig wat Riakeo producten op de lijst staan die ik in de bestelling heb dan heb ik er wel een flink ritje voor over 🤪

Zoals elk jaar: zodra we alle artikelen de we willen schieten binnen hebben. We hebben nog geen enkele F2-levering gehad dus dat duurt nog even. Over het algemeen is dat vlak voor de demo zelf.

In het verleden hebben wij weleens eerder de schietlijst gepubliceerd en waren sommige bezoekers flink teleurgesteld omdat bepaalde artikelen toch niet op tijd binnen waren. Dat hadden wijzelf niet in de hand maar we werden er wel op aangekeken en op afgerekend. Sindsdien doen we dat niet meer.

Zoals elk jaar: zodra we alle artikelen de we willen schieten binnen hebben. We hebben nog geen enkele F2-levering gehad dus dat duurt nog even. Over het algemeen is dat vlak voor de demo zelf.

In het verleden hebben wij weleens eerder de schietlijst gepubliceerd en waren sommige bezoekers flink teleurgesteld omdat bepaalde artikelen toch niet op tijd binnen waren. Dat hadden wijzelf niet in de hand maar we werden er wel op aangekeken en op afgerekend. Sindsdien doen we dat niet meer.
Oke duidelijk, bedankt voor het antwoord! Geduldig afwachten dan maar.

Ook voor deze demo gaan we er weer proberen bij aanwezig te zijn. Mooi in de buurt, altijd sfeervol. Top.

Geleverd kriigen maar het is nog niet geleverd...
Hahaha, ik raak in de war van je!! Wij hebben op 28-11 hierboven in post #22 al aangegeven dat we dat artikel niet gaan schieten. Wat heeft late levering van dat artikel dan nog van doen met onze demo? Misschien kun je dat beter in het product-topic van dat artikel posten. :thumbup:

Back
Bovenaan