Nieuwe Freak-uitnodiging Demo Magnum Vuurwerk en Vuurwerkexpert

Bedankt Broekhoff voor de goed geregelde demo en dat de freaks in (verbazingwekkend) grote getallen aanwezig mochten zijn.
Extra +punt voor het tempo waarin geschoten werd, geen poespas en mooie verhalen gewoon nr, naam en gaan, top!

Extreme mixed caliber, zouden jullie daar die laatste cake even los van willen gaan verkopen :d

En dat er op de demo geen opgevoerde samples werden geschoten is ook zeker een compliment waard. I-shape werd vanaf 2 posities geschoten en waaiers enkel vanuit het midden. Echt top!

Voor de liefhebbers en op veler verzoek... ik heb nu in het AVP filmpje PER ARTIKEL alles in de tijdlijn erbij gezet. Check de omschrijving en aparte hoofdstukken om de artikelen makkelijk per stuk aan te klikken en te bekijken vanaf het begin!

00:00 Start en samenvatting van de avond
1:23 - Welkom en commercieel praatje door Director of Sales Marcel Schutteman
8:47 - 0586 | Delicious Mix (6 cakes)
11:22 - 0462 | WCKD Spacers (5 cakes)
13:05 - 0538 | All-In-The-Mix
13:52 - 0569 | Amazing 5 (5 cakes)
15:57 - 1835 | Battle Of Angels
17:06 - VC415 | Final City Trip
19:20 - VC394 | Caïro Crackling
20:09 - 1836 | Mighty Mike Mix (compound)
21:08 - 1356 | Sons of Anarchy (compound)
22:08 - 1884 | V-Shape Extasia (compound)
22:50 - 1354 | Blinking Fermata (compound) + 1890 | Extreme Mixed Caliber (compound)
24:17 - 1837 | Crown Mixed Display (compound)
25:50 - 5222 | Sunflower Supershow (compound)
26:45 - 1357 | Proud Mary (compound) + 1890 | Extreme Mixed Caliber (compound)
28:36 - 1372 | Cardinal Wave Display (compound)
29:38 - 0636 | 1.2" Insane Crown Bomber (compound)
30:31 - 1885 | W-Shape Dominator (compound)
31:15 - 5223 | 1.2" Big Booster (compound)
32:51 - 5134 | 133 shots Mixed Big Display (compound)
34:58 - 1375 | Magnum P.I. (Pyro Insanity) (compound)
37:48 - 5146 | 300 shots Ultimate Mixed Display (compound)
39:36 - 1878 | Triple X 281 Shots (compound)

EXTRA:
41:49 - Dynamic Chrysanthemum Display (compound) NIEUW!
42:40 - VC451 | Dakota Sunset (compound) (bij reservelont aangestoken)

In aflevering 3 van de 3-delige Videoland documentaire 'Explosief Nederland' zit ook beeldmateriaal van deze demo.

Link: Explosief Nederland

'Journalist Danny Ghosen duikt in de wereld van het zware vuurwerk. Eerst was vuurwerk een leuke traditie, nu een crimineel explosief. Wie plaatsen de Cobra-pakketjes? En wie zijn de illegale vuurwerkhandelaren? Daarnaast zijn er ook honderdduizenden liefhebbers. Zij willen niets met het criminele gebruik van vuurwerk te maken hebben, laten zich niet stoppen door strenge wetten en weten altijd aan hun spullen te komen.'

In aflevering 3 van de 3-delige Videoland documentaire 'Explosief Nederland' zit ook beeldmateriaal van deze demo.

Link: Explosief Nederland

'Journalist Danny Ghosen duikt in de wereld van het zware vuurwerk. Eerst was vuurwerk een leuke traditie, nu een crimineel explosief. Wie plaatsen de Cobra-pakketjes? En wie zijn de illegale vuurwerkhandelaren? Daarnaast zijn er ook honderdduizenden liefhebbers. Zij willen niets met het criminele gebruik van vuurwerk te maken hebben, laten zich niet stoppen door strenge wetten en weten altijd aan hun spullen te komen.'
Wat heeft dit met de demo van Magnum te maken?

In de almeerse krant (almere deze week) staat het trouwens vol met explosies al heel het jaar. Ik denk dat ze in gaan zetten op een totaal verbod op alles.
De burgermeester heeft al eens geroepen( in de krant) dat elk stuk illegaal vuurwerk als explosief gezien moet worden.
Vd week weer een stuk in de krant dat boa's meer wapens moeten krijgen tegen explosies, echter als je het goed analyseert hebben ze het over vuurwerk.
Gezien er in Denhaag ook al een ravage was met explosies( beperkt meegekregen dus weet niet wat precies) Denk ik dat ze nederland voorbereiden op ...
Door de enorme overlast door zwaar vuurwerk, en daar help danny ook aan mee, zeker doordat hij al eerder een docu maakte over dit onderwerp.
Vuurwerk wordt nog best breed gedragen door de omgeving , dus is er actie nodig want ze willen het weg hebben.

Ik heb het nog nooit zo stil ervaren in mijn stad in december, okt en nov waren ook heel stil.
Titel van de docu zegt het al, en de trailer: vuurwerk als wapen....man man man

Als ze denken dat met een verbod op legaal vuurwerk het illegale wordt uitgebannen, komen ze van een koude kermis thuis denk ik.

Als ze denken dat met een verbod op legaal vuurwerk het illegale wordt uitgebannen, komen ze van een koude kermis thuis denk ik.
Ja precies, ik heb de corona periode met verbod op vuurwerk nog vers in mijn geheugen....dat was een feest hier in de wijk, niet normaal meer hahaaha

Back
Bovenaan