[FREAKACTIE 2024] Vuurwerk Vathorst - Amersfoort

Na een dag bezinning is mijn eerste frustratie wel redelijk afgekoeld. Het was voor mij een redelijke domper, mede doordat een groot deel v.d. collectie bij Vathorst lag dit jaar, mede door de aantrekkelijke aanbiedingen.
Heb wat vervanging (toch wel tegen flinke meerprijs, helaas) kunnen regelen.

Nu rest me nog wel om Dave & het team sterkte wensen met de afhandeling van alle zaken, hopelijk kunnen jullie e.e.a. nog rechtbreien met de losse verkoop. Laten we hopen dat jullie het overleven en volgend jaar net zo sterk terug komen met de aanbiedingen!

Ik sluit me aan bij het bericht hierboven.
Emoties spelen vaak een rol bij mijn reacties en ik baalde hard.
Niet zo hard als Dave en zijn team.
Ik kom de vrije verkoop dagen langs !!
Als alles geregeld is voor jullie, is het mogelijk om beetje te zeggen wat jullie gaan hebben en welk assortiment wel aanwezig zou zijn.
Dan hou ik daar een potje voor appart.
Succes deze dagen en fijne dagen toegewenst en tot de 28ste!

Wat zijn jullie ook toppers.. nu al mijn geld terug en dat van 5 orders! Wat zullen jullie het druk hebben. Nogmaals heel veel sterkte en ik kom zeker ook naar de losse verkoop de 28e 💜
Echt heel snel!!! Maar ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht, dit is gewoon hoe Vathorst is!!💪

Wat zijn jullie ook toppers.. nu al mijn geld terug en dat van 5 orders! Wat zullen jullie het druk hebben. Nogmaals heel veel sterkte en ik kom zeker ook naar de losse verkoop de 28e 💜

Dat is super snel zeg, wat goed! Hier is het nog even afwachten.

Nog nooit hier iets besteld, terwijl ik al wel veel winkels heb gehad. Ik probeer elke freakwinkel wel ooit eens mee te nemen. Maar als ik dit lees komt deze winkel zeker op mijn lijst voor 2025, Klote situatie, maar qua communicatie super, ondanks alle ellende wil men eerlijk blijven.
Voor nu balen voor iedereen, Vathorst en freaks, maar probeer het ook een beetje te relativeren allemaal want er zijn ergere dingen in de wereld.
Kijk vandaag maar weer wat er in Den Haag is gebeurd. Waar hebben we het over.

Freaks adem in en uit. Dan maar een compound minder dit jaar !!!

Dave en team succes met de losse verkoop.

Dat is lekker, hier is het nog ff afwachten, maar zal vast goed komen de komende dagen.

Ach, voor elke besteller die nu een nieuwe bestelling aan het sprokkelen is, is het maar weer mooi opgevallen hoe goed Dave voor ons zorgt met zijn zeer goede aanbiedingen.

Daar komt de emotie teleurstelling natuurlijk ook bij velen vandaan: je hebt (voor je gevoel) wat verloren.
Helaas Dave en team ook , door zure (maar wel noodzakelijke )regels.

Ik hoop dat Dave het voor elkaar krijgt in de regels en de praktijk weer alle groene vinkjes te krijgen. Hij is dit jaar helaas de echte verliezer voor zijn business.

Alle bestellers kunnen gelukkig nog een mooie collectie samenstellen (want je geld komt gewoon terug!), al dan niet in voor verkoop of op de verkoopdagen. En het feestje gaat gewoon door. Niks tot weinig verloren, en geleerd dat Dave goede aanbiedingen heeft.

Voor volgend jaar dus maar weer goed opletten op de leuke freak verkoop hier!

Hier het geld inmiddels ook terug ontvangen. Erg snel en netjes afgehandeld zo! Complimenten en waardering daarvoor in deze ongetwijfeld hele hectische tijd voor jullie.

Ondanks de geannuleerde order heeft Vathorst bij mij een hele goede indruk gemaakt dit jaar. Kende hun voorheen nog niet. Zowel met de top acties als waanzinnig groot aanbod aan producten en de afhandeling van deze situatie. Ze zijn voor mij te ver rijden om voor wat hogere prijzen naar de losseverkoop te komen, maar volgend jaar (mochten er weer freak acties komen) dan bestel ik hier zonder enige twijfel weer.

Nogmaal veel sterkte en 3 hele goede verkoopdagen gewenst!

Hier ook geld terug. Bedankt voor de topservice, ook nu nog weer! Tijdens de verkoopdagen kom ik zeker nog even langs om in elk geval wat klein spul te halen. En volgend jaar hebben jullie nu al een streepje voor op de rest, ben zeker van plan weer bij jullie te bestellen.

Veel succes met de afhandeling en de verkoopdagen. Ondanks alles hoop ik dat jullie op 1 januari toch terug kunnen kijken op een enigszins geslaagd vuurwerkjaar!

Toch ook wel weer een sneu idee dat ze daar op zondag nu keihard aan het werk zijn om deze ramp een beetje te beperken 😢

Hier ook alles geregeld, dank mannen voor de goede afhandeling. Voor mij te ver om bij de afhaaldagen ff langs te komen 'om te shoppen' helaas....

Hoop dat jullie erboven komen want jullie zijn een begrip in ons wereldje

Hier wachten we het even rustig af , goed om te zien dat sommige hun geld al terug hebben.
Succes Dave! En hopelijk tot 28 december.
We gaan naar Riezebos maar komen zeker ff langs rijden.

Ik heb inmiddels ook het terug gestort gekregen. Petje af hoe snel jullie hierin handelen. Jullie zijn een schoolboek voorbeeld in oplossen richting consument. Dave en team hopelijk komen jullie volgend jaar ijzersterk terug! Kom zeker even langs bij de Primera. Aan iedereen hier ook de oproep om vooral begrip te tonen voor Dave en team want ze hebben hun ziel en zaligheid ingestopt afgelopen jaar. Laten we vooral vooruit kijken met hun want dat hebben ze wel verdiend toch na alle jaren hier? Net als de meeste al aangeven ga er even langs aan het eind evan het jaar. Zo’n top winkel mag niet verdwijnen.
Dave bedankt en tot einde van t jaar kom zeker even langs!

Back
Bovenaan