[FREAKACTIE 2024] Vuurwerk Vathorst - Amersfoort

Dit dus, hier snap ik niks van. Het vooruit bestelde vuurwerk staat toch in dezelfde bunker als het vuurwerk tijdens de verkoopdagen? Wellicht kunnen ze zelf het een en ander ophelderen. Nu is het enkel speculeren.
Laten we ze even de rust geven zodat ze dit eerst zelf goed kunnen oplossen en verwerken. Zou vanzelf nogwel een bericht volgen dave kennende

Dit dus, hier snap ik niks van. Het vooruit bestelde vuurwerk staat toch in dezelfde bunker als het vuurwerk tijdens de verkoopdagen? Wellicht kunnen ze zelf het een en ander ophelderen. Nu is het enkel speculeren.
Veel word op de verkoopdagen geleverd bij winkels vandaar de tijdsblokken die je moet kiezen

Een hele vervelende situatie (met name voor Vathorst zelf). In de losse verkoopdagen kom ik zeker even langs om toch nog wat pareltjes aan te schaffen.

Sterkte Vathorst en medepyros. Zit in hetzelfde schuitje gelukkig was hier maar 20% van mn vuurwerk maar tis gewoon klote voor iedereen.

Allereerst ontzettend balen voor Vathorst zelf, dit kan je als ondernemer zomaar de kop kosten, heel veel sterkte daar! Zelf ook enorm balen van mijn orders die geannuleerd zijn.

Wellicht interessant voor iedereen, ik heb contact gehad met Vuurwerk Expert dealer Gait Rigter in Zwolle. Zij denken enorm mee, ik heb een lijstje gestuurd en hebben mij de 25% korting aangeboden van de openingsactie. Ontzettend coulant!

Zoals LompeBoer suggereert, kan het te maken hebben met een externe opslag. Als ergens in de keten van opslag ter plekke, achter de balie en opslag elders plus nog constante nieuwe aanvoer, iets logistiek niet meer goed meeschakelt, loopt alles spaak. Dan wordt het niet alleen chaos, dan gaat het gewoon fout. Sterker nog, concreter; ze kunnen actuele voorraad plus aanvoer in de verkoopdagen gewoon niet kwijt waarschijnlijk. Zoiets. Denk maar aan zo'n scenario. Logistiek zijn die drie dagen een nachtmerrie voor elke schakel in de keten en bizar aanpoten. Een kleine hapering geeft al, geen paniek als het goed is, maar wel alle hens aan dek om niet over de kop te slaan. Zo'n grote klap als dit is gewoon dodelijk voor de logistiek. Het moet ver gaan voor een pyrodealer om dit soort stappen te nemen.

Heel vervelend voor de mensen die besteld hebben maar natuurlijk ook voor de ondernemer. Zit nu een beetje te lezen door de reacties maar het blijft natuurlijk gissen. Wat mensen vaak niet beseffen is dat winkels, en natuurlijk vooral de grotere verkooppunten, meerdere bunkers hebben. Denk aan raapbunkers en bulk bunkers. Wanneer je een van deze bijvoorbeeld zou gebruiken om voorbestellingen in klaar te leggen en als deze bijvoorbeeld niet gebruikt mag worden door dat hij niet voldoet dan heb je dus nergens plek om buiten de voorraad van de losse verkoop nog eens de voorbestellingen klaar te maken dan wel leggen.

Ze doen dit heus niet express, hoe kan je nou denken dat een winkelier er expres voor zou kiezen duizenden euros aan zekerheidsgeld, want dat geld was zeker al binnen, weer terug te storten en daarna maar te gokken op de losse verkoop... volgensmij ben je dan te achterlijk om te poepen als je dat denkt maar dat is mijn mening.

Of er slordigheid dan wel achterstalligheden zijn is enkel gissen en zal voor latere zorg zijn. En mocht het een persoonlijke fput xijn dan zijn ze bij vathorst echt wel degene die hier het meest last van hebben, het is hun inkomen en dus ook hun boterham, dus zo zielig zijn we als consument nou ook weer niet. Heb dit zelf meegemaakt bij een duitse winkel 2 jaar geleden, ja het is even kut maar vuurwerk is en blijft een bijzaak in het leven mensen ookal voelt dat voor ons niet zo :-).

maar volgens mij haalt elke freak het meteen de eerste dag, dus ik zie als gedupeerde geen probleem.
anders dan dat ik nu niks krijg op de eerste dag, echter kunnen de mensen het wel kopen op dezelfde dag.
Klopt maar over de gehele dag krijgen winkels vaak meerdere leveringen

En je weet nu natuurlijk niet wat er allemaal aanwezig is met de losse verkoop.

Laten we er maar over ophouden. Dit kent alleen maar verliezers en het gaat er niks op veranderen

Even een puntje;

Misschien handig als Vathorst even de startpost aanpast met wat er aan de hand is en hoe verder? Nu staat het verstopt tussen alle pagina's

Heel erg spijtig voor Dave en z'n team..
Helaas gun je dit niemand, Zelf ook 90% van m'n collectie hier aangeschaft..
Hoop wel dat de centjes iets wat eerder weer op de rekening staan, zodat ik elders nog wat kan aanschaffen.

Back
Bovenaan