Maas en Waal ook nog 20 procent kortingMorsink heeft weer een korting gemaakt zie hun pagina onder vuurwerkwinkel acties
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maas en Waal ook nog 20 procent kortingMorsink heeft weer een korting gemaakt zie hun pagina onder vuurwerkwinkel acties
SuperMaas en Waal ook nog 20 procent korting
Ja Zekers, wat ik echter erg vreemd vindt(omdat ik niet snap wat nu de reden is) dat de reguliere verkoop wel door kan gaan.
Laten we ze even de rust geven zodat ze dit eerst zelf goed kunnen oplossen en verwerken. Zou vanzelf nogwel een bericht volgen dave kennendeDit dus, hier snap ik niks van. Het vooruit bestelde vuurwerk staat toch in dezelfde bunker als het vuurwerk tijdens de verkoopdagen? Wellicht kunnen ze zelf het een en ander ophelderen. Nu is het enkel speculeren.
Veel word op de verkoopdagen geleverd bij winkels vandaar de tijdsblokken die je moet kiezenDit dus, hier snap ik niks van. Het vooruit bestelde vuurwerk staat toch in dezelfde bunker als het vuurwerk tijdens de verkoopdagen? Wellicht kunnen ze zelf het een en ander ophelderen. Nu is het enkel speculeren.
Veel word op de verkoopdagen geleverd bij winkels vandaar de tijdsblokken die je moet kiezen
Misschien dat de installatie vernieuwd of gemaakt moet worden en dat ze daardoor een aantal voor leveringen mislopen.Dan is het nog onduidelijker geworden. Maar goed we wachten af en zien het wel. Vervelend is het sowieso.
Zoals LompeBoer suggereert, kan het te maken hebben met een externe opslag. Als ergens in de keten van opslag ter plekke, achter de balie en opslag elders plus nog constante nieuwe aanvoer, iets logistiek niet meer goed meeschakelt, loopt alles spaak. Dan wordt het niet alleen chaos, dan gaat het gewoon fout. Sterker nog, concreter; ze kunnen actuele voorraad plus aanvoer in de verkoopdagen gewoon niet kwijt waarschijnlijk. Zoiets. Denk maar aan zo'n scenario. Logistiek zijn die drie dagen een nachtmerrie voor elke schakel in de keten en bizar aanpoten. Een kleine hapering geeft al, geen paniek als het goed is, maar wel alle hens aan dek om niet over de kop te slaan. Zo'n grote klap als dit is gewoon dodelijk voor de logistiek. Het moet ver gaan voor een pyrodealer om dit soort stappen te nemen.Dit dus, hier snap ik niks van. Het vooruit bestelde vuurwerk staat toch in dezelfde bunker als het vuurwerk tijdens de verkoopdagen? Wellicht kunnen ze zelf het een en ander ophelderen. Nu is het enkel speculeren.
maar volgens mij haalt elke freak het meteen de eerste dag, dus ik zie als gedupeerde geen probleem.Heeft waarschijnlijk met de aanvoer en de opslag te maken
Klopt maar over de gehele dag krijgen winkels vaak meerdere leveringenmaar volgens mij haalt elke freak het meteen de eerste dag, dus ik zie als gedupeerde geen probleem.
anders dan dat ik nu niks krijg op de eerste dag, echter kunnen de mensen het wel kopen op dezelfde dag.