Mega Willows [Compound]

250 euro!!!!!!!!!!!!!?????????? Hallo! Waar? Deze doet me veel denken aan de W triple layer, waarbij ik de laatste toch echt mooier vind. Hoger tempo en grootsere effecten lijkt het. Die kostte me 100 euro dit jaar.

Ik heb ze beide meerdere malen geschoten en deze is echt wel beter hor, kwa grote en burst. Aangezien ik maar 105 betaalde (groot ingekocht) zou ik altijd voor deze gaan.
We vergelijken ook 25mm 1500gram met 30mm 2000gram.

Was toch te nieuwsgierig hoe de nieuwe 81 shots variant presteert in de straat. Dit jaar voor een heel mooi prijsje een batch 2023 op de kop kunnen tikken

In coronatijd heb ik er €200 voor betaald. Schaarste heet dat. Het was dat of niks. Spijt heb ik er niet van. Dit is toch wel een van de dikste bakken die ik ooit heb geschoten denk ik.

Voor nu denk ik dat mijn keuze ergens anders op zou vallen. Beast of Burden bijvoorbeeld. Maar dat is ergens ook wel makkelijk zeggen omdat ik de Mega Willows al eens gehad heb…

Ik vond de mega willows heel tof. Maar niet straat-vullend. Zou dan eerder voor de Acatenango gaan. Of de beast of burden zoals hier al geopperd.

Back
Bovenaan