Edge
VWC lid
Ja waarschijnlijk wel, maar ik denk wat (Maar dat is mijn eigen aanname) dicht bij de in/uitgang.
Dan misschien toch maar de auto pakken!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja waarschijnlijk wel, maar ik denk wat (Maar dat is mijn eigen aanname) dicht bij de in/uitgang.
Dat is wel een dingetje. Als je achteraan gaat staan tijdens de demo en je loopt direct terug naar de auto dan ben je vrij vlot weg. maar in no-time staat het weer vol met iedereen die weg wil. Wij hebben al vaker 20-30 min moeten wachten in de auto voordat we konden gaan.Voor het eerst aanwezig dit jaar. Hoe zit het met de verkeersdrukte na de demo? Zit met een nachtdienst dus hoop niet een uur vast te staan in het weiland.
Arjan (AVP) als het goed isVeel plezier vanavond, gaat iemand dit nog live uitzenden vanavond? Ik ben er niet bij maar zou t graag wel even online zien als dat mogelijk is.
Beterschap!Helaas gepakt door de griep. Dus wordt vanaf de bank de stream kijken. Veel plezier iedereen.
Idem hier, gewoon komen! Gezellig!Ik twijfelde nog flink, want het is toch 2 uur rijden... Maar na die foto's was ik om! Ik stap om 17:00 in de auto![]()