[Demo] Ano Vuurwerk Milheeze - 30 november 2024

Added to Calendar: 30-11-24

Dat is zeker een dikke lijst hoor met veel nieuwe producten waar ik veel van verwacht.

Ook ik kom voor het totaalplaatje. Maar wel fijn dat de schietlijst heel wat dikker is dan de laatste editie. Staan een aantal producten op ik die ik graag zou willen zien en zomaar kunnen leiden tot het verder oprekken van mijn budget 🙃

Laatst bewerkt:
Hele mooie schietlijst! Ben zeer benieuwd. En de weersverwachtingen zien er op dit moment ook nog eens goed uit.

Wat een fantastische schietlijst. Met zo'n demo 'vroeg in het seizoen' (eind november) moet het ook een beetje meezitten qua leveringen, maar dit ziet er zeer interessant uit. Deze schietlijst spreekt mij dan ook veel meer aan dan de schietlijst van 2 jaar geleden. Erg mooi gevarieerd en een mooie afwisseling van verschillende leveranciers. Ik vind dit altijd erg fijn omdat je zodoende goed kan beoordelen en vergelijken.

Ik ben het meest benieuwd naar de Piranha. Daarnaast kijk ik ook erg uit naar de Topaz Blue, Thermal Jewels, Crackle King, Blue Maroon en Coconut Bounty. De Topaz Blue kunnen we zo mooi vergelijken met de China Red cakes die al jaren goed zijn. Ook tof om de Transbomber weer eens tijdens een demo in actie te zien. Mooie gelegenheid om eens te kijken of deze zich kan meten met de andere rammers op de schietlijst. De 400sh Total Display blijft fijn en ook daar kijk ik wederom naar uit. Ik ben zelf geen fan van de dubbele of triple compounds, maar ben wel benieuwd naar de 2 laatste op de schietlijst.

Kortom, ziet er goed uit en het aftellen is dan ook begonnen!

Lekker gevarieerde schietlijst! Blue maroon en natuurlijk de piranha het meest benieuwd naar omdat die in mn collectie zitten :p

Back
Bovenaan