Nog een nadeel trouwens: IL&T kan het hele jaar door testen...
Dat kunnen ze nu volgens mij ook al,er is volgens best een hoop wat laat arriveert en een O&N niet meer geleverd kan worden optijd,omdat t o.a. nog getest moet worden.
Het gaat om zoveel nieuwe producten per jaar van zoveel producenten/fabrikanten,dat je er volgens mij best een jaar mee kan vullen,afhankelijk van hoe groot de groep is daar ,die kan en mag testen
Ik denk dat het een hele hoop problemen zou wegnemen.
Gewoon jaarrond verkoop van siervuurwerk, met daarbij de verplichting om je buurt op de hoogte te stellen als je gedurende het jaar iets afsteekt. Ik ben altijd al voor geweest.
Ben er van overtuigd dat de haters dan ook eindelijk eens gaan zien dat de problematiek rondom de jaarwisseling niet zozeer het vuurwerk betreft.
Buiten het feit om dat afsteken nooit gedoogd gaat worden 365 dagen per jaar,is er mijn inziens nog iets anders aan de hand.
Verkoop 365 dagen per jaar word hier automatisch gezien als een heel jaar door, potentiele bom opslagen bij mensen thuis,en de mogelijkheid voor idioten om 365 dagen per jaar dingen te kunnen slopen of mensen met vuurwerk te bestoken.
JA ik weet t,het ene slaat voor normale mensen nergens op,en het andere is helaas wel een reëel iets,waardoor een kleine groep er voor zal zorgen dat zoiets hier nooit zal worden toegestaan.
Jammer maar waar,vrees ik.
Bovendien,heeft het zoals het nu is,ook wel wat,anders zou t ook maar een gewoon iets worden omdat je het een heel jaar zou kunnen hebben.