[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Heee FireworkFreak, my bad xD

Maar inmiddels ook weer opgelost. Die telde natuurlijk niet mee hehe. Overigens telt een box überhaupt alleen mee als er op het moment van aanschaf [3+1] achter de naam staat. Zij het eerder ook al volgens mij, maar we blijven punctueel :bonk:
Hahaha dat maakt niet uit, juist omdat ik het eerder had vermeld en het nu nog zag dacht ik je even te informeren. Fijn dat het is aangepast.

Gefeliciteerd WJE. En Donadoni bedankt voor deze leuke actie, genoten van alles reacties en jullie communicatie, top.

Wow hoe cool is dat! Zeker al eerder besteld stuur je zo een PM. Hopelijk kan deze wel de 28e in de ochtend afgehaald worden. Superblij met deze box! Wilde hem altijd nog een keer hebben. Naast de something different die ik ook bij jullie heb besteld heb ik nu wel genoeg tail waaiers dit jaar 😉

@granddessert , komt er dit jaar weer een cat.1 stookdag? M’n zoontje kijkt er naar uit!!!
Zoja, komen er misschien leuke acties om onze bestelling uit te breiden?😊
Je bent me net voor... Snel meer nieuws hierover! Zondag 24 november vrij houden in de agenda zou ik zeggen. Cat1 stoken mag maar hoeft niet. Wij hopen veel van jullie te ontmoeten. En ik ga nog wat leuke deals bedenken die alleen via de kassa beschikbaar zijn 🧐

Laatst bewerkt:
EN DE WINNAAR IS....

Bekijk bijlage 1802006

WJE, stuur je me even een PM. Heb je eerder bij ons besteld? Dan graag ook je ordernummer(s) meesturen, zodat we de afhaal goed kunnen koppelen aan jouw prijs. Zo niet, graag een PM met jouw adresgegevens, mailadres en afhaalmoment (vanaf zaterdag 28 december 14:00 uur).

En alvast gefeliciteerd met jouw Fire Festival natuurlijk!

Groeten, Jan
Gefeliciteerd

Je bent me net voor... Snel meer nieuws hierover! Zondag 24 november vrij houden in de agenda zou ik zeggen. Cat1 stoken mag maar hoeft niet. Wij hopen veel van jullie te ontmoeten. En ik ga nog wat leuke deals bedenken die alleen via de kassa beschikbaar zijn 🧐
Staat genoteerd!!! Bedankt voor je snelle reactie

Back
Bovenaan