Waltr
VWC lid
HahahaIk zie het nog steeds niet, tijd voor een nieuwe telefoon...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
HahahaIk zie het nog steeds niet, tijd voor een nieuwe telefoon...
Ik zie het nog steeds niet, tijd voor een nieuwe telefoon...
Hahaha dat maakt niet uit, juist omdat ik het eerder had vermeld en het nu nog zag dacht ik je even te informeren. Fijn dat het is aangepast.Heee FireworkFreak, my bad xD
Maar inmiddels ook weer opgelost. Die telde natuurlijk niet mee hehe. Overigens telt een box überhaupt alleen mee als er op het moment van aanschaf [3+1] achter de naam staat. Zij het eerder ook al volgens mij, maar we blijven punctueel![]()
Je bent me net voor... Snel meer nieuws hierover! Zondag 24 november vrij houden in de agenda zou ik zeggen. Cat1 stoken mag maar hoeft niet. Wij hopen veel van jullie te ontmoeten. En ik ga nog wat leuke deals bedenken die alleen via de kassa beschikbaar zijn@granddessert , komt er dit jaar weer een cat.1 stookdag? M’n zoontje kijkt er naar uit!!!
Zoja, komen er misschien leuke acties om onze bestelling uit te breiden?![]()
GefeliciteerdEN DE WINNAAR IS....
Bekijk bijlage 1802006
WJE, stuur je me even een PM. Heb je eerder bij ons besteld? Dan graag ook je ordernummer(s) meesturen, zodat we de afhaal goed kunnen koppelen aan jouw prijs. Zo niet, graag een PM met jouw adresgegevens, mailadres en afhaalmoment (vanaf zaterdag 28 december 14:00 uur).
En alvast gefeliciteerd met jouw Fire Festival natuurlijk!
Groeten, Jan
Zo welIk zie het nog steeds niet, tijd voor een nieuwe telefoon...
Staat genoteerd!!! Bedankt voor je snelle reactieJe bent me net voor... Snel meer nieuws hierover! Zondag 24 november vrij houden in de agenda zou ik zeggen. Cat1 stoken mag maar hoeft niet. Wij hopen veel van jullie te ontmoeten. En ik ga nog wat leuke deals bedenken die alleen via de kassa beschikbaar zijn![]()