Elite Mark Fireworks - Release 1 November

Had gehoopt deze nog ergens in een freak/kortingsactie tegen te komen, maar helaas. Vindt deze boxen veel te duur, 250 euro voor een 144 shots 25mm ga ik niet betalen.

• Like
Waarderingen: GMP
Had gehoopt deze nog ergens in een freak/kortingsactie tegen te komen, maar helaas. Vindt deze boxen veel te duur, 250 euro voor een 144 shots 25mm ga ik niet betalen.
Inderdaad. Om een voorbeeld te noemen: Heb vorige week nog de Color Hypnose gehaald voor 199. 244 shots 25/30 mm bak. Ok het is met korting maar toch ;)

Leuke labels maar na het zien van de films, niet echt onder de indruk.

Zou zo een nieuwe “omlabeling” lijn kunnen zijn van wolff terwijl dit niet zo is maar zeker ook niet exclusief. Ik snap de gedachten achter deze nieuwe aankondiging dan ook niet echt.. de heavy duty lijn hadden ze bijv. precies hetzelfde mee kunnen doen.

Ik blijf me verbazen over jou mening/ervaringen. Wolff is in mijn ogen samen met Magnum de enige die jaar in jaar uit stabiele kwaliteit heeft geleverd. Maargoed een ieder mag daar natuurlijk anders over denken.
Bij wolff hangt het wel van de lijn af, maar over het algemeen presteert wolff goed. Alleen vind ik deze lijn iets te prijzig.

Wolff valt vaak tegen de laatse jaren kijk de straat films en kijk de product films . Uitzonderingen daar gelaten uitraard
Heb jij toevallig alle maandagmorgen modelletjes gehad en gezien dan ofzo? Als er 1 is die eigenlijk nauwelijks teleurstelt is t wolff in mijn ervaring

Voor de kooizoekers onder ons:

8529 Vengeance: Met kooi
8705 Bandidos: Zonder kooi
8531 Cloudbreaker: Zonder kooi
8941 Hercules: Met kooi
8532 Unchained: Zonder kooi
8943 Tyranitar: Met kooi
8944 Roaring Lion: Met kooi
8600 Total Exhibition: Zonder kooi
8946 Crown Jewel: Met kooi
8939 Giganto: Met kooi
8603 Tube Station: Zonder kooi
8947 Extreme 400: Zonder kooi
8218 Prototype X & Y: Zonder kooi

Bij huizen stonden er 2 op en bij Kuiper Koekange 1 maar was er ook allemaal zo weer af omdat morgen de lijn pas wordt onthuld wordt om 20.00 uur
Helaas geen Kuiper dus ... Dan houdt het voor mij op. Ga er niet speciaal voor rijden.

Leuke labels. Vuurwerk zelf is helaas niks bijzonders op misschien 1 of 2 uitzonderingen na. Kost je wel meteen een nier.

Back
Bovenaan