Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zit nu aardig aan mijn budget en dit word mijn laatste bestelling ben alleen aan het twijfelen. wat hadden jullie gedaan 2x piranha en 1x las fallas of 1x piranha 1xrabbit/pig en dan nog een mooi potje in Duitsland uit zoeken(ongeveer 10 euro)
Potje uit Duitsland uitzoeken, dat voegt ook wel wat leuks toe aan de beleving.

ik zit nu aardig aan mijn budget en dit word mijn laatste bestelling ben alleen aan het twijfelen. wat hadden jullie gedaan 2x piranha en 1x las fallas of 1x piranha 1xrabbit/pig en dan nog een mooi potje in Duitsland uit zoeken(ongeveer 10 euro)
Je kunt ook het laatste budget volledig in Duitsland opmaken. Kwaliteit van vuurwerk zal minder zijn, maar het is extra sfeer + je rijdt niet voor éen potje 😅

Aanvullend op Pyropinoy - Tails met fluiters combinatie afgelopen zaterdag gezien tijdens de vuurwerkshow in Zuidlaren. Tails in V overlappend naar een W. Zag er goed uit.

wie weet nu met dat kooien gezeur nog een leuke klassieker compound die ik echt moet hebben gehad (met kooi natuurlijk) ongeveer rond de 120 maar niet veel meer.
ik ben nog 18 dus heb nog maar weinig compounds gehad.

wie weet nu met dat kooien gezeur nog een leuke klassieker compound die ik echt moet hebben gehad (met kooi natuurlijk) ongeveer rond de 120 maar niet veel meer.
ik ben nog 18 dus heb nog maar weinig compounds gehad.
Immortal Gold, Transbomber, 4 seasons, break out, insane crown bomber (mits goede actie).

Color hypnose of 2x magnum 1,2 100shots? Flink aan het twijfelen.. Helaas scherpe deals op de hypnose gemist

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan